مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: دوربین های ثبت تخلفات در جاده های استان اردبیل افزایش می یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازاردبیل، علی رحمتی از نصب ۱۸ دوربین ثبت تخلفات در جاده‌های استان در سال آینده خبر داد و گفت: تاکنون ۱۳ دوربین ثبت تخلفات نصب شده و برای ۱۵ مورد نیز مکان‌یابی انجام شده است.

وی با تأکید به اینکه در طول محورهای مواصلاتی استان در بخش‌هایی که ایمنی جاده ارتقا می‌یابد، دوربین‌ها نصب می‌شود، اضافه کرد: بر همین اساس محل مناسب نصب دوربین‌ها تعیین می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل به نصب دوربین توزیع عین حرکت اشاره و تأکید کرد: برای اولین بار این دوربین در پلیس‌راه اردبیل – نمین نصب شده است.

رحمتی همچنین به بهره‌برداری از 2 راهدارخانه کجل و سرچم در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: راهدارخانه بودالالو نیز تا سوم خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می رسد.

وی در خصوص ایمن‌سازی جاده سرچم به افزایش سیستم‌های روشنایی و اجرای گاردبلوک اشاره کرد و گفت: این جاده بر خلاف برخی اظهارات غیرمنصفانه در مقایسه با برخی جاده‌های استان وضعیت ایمنی مطلوبی دارد.

وی همچنین به هزینه کرد ۲۰ میلیارد تومانی برای محوطه‌سازی سالن مسافربری و ورودی و خروجی پایانه مرزی بیله سوار اشاره کرد و گفت: محوطه‌سازی در چهار هکتار انجام شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.