دیوان عدالت اداری در نامه ای از وزارت ورزش خواسته طی یک هفته انتخابات فدراسیون تیراندازی را برگزار کند.

دیوان عدالت اداری خواستار برگزاری انتخابات فدراسیون تیراندازی شدبه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛پس از صحبت های سجادی معاون وزیر ورزش مبنی بر ابطال انتخابات فدراسیون تیراندازی اختلاف بین این فدراسیون وزارت ورزش بالا گرفت به طوری که سجادی در سخنانش گفته بود برای فدراسیون تیراندازی سر پرست انتخاب می کند اما این اقدام عملی نشد ومدتی شاهد اظهار نظر های متفاوت از سوی هاشمی رئیس فدراسیون و مسئولان وزارتخانه بودیم. 

حاشیه مدتی از فدراسیون تیراندازی دور شد تا اینکه دیوان عدالت اداری دوباره جرقه ابطال انتخابات را روشن کرد وچند روز پیش در نامه ای از مسئولان وزارت ورزش خواست تا انتخابات فدراسیون تیراندازی را در مدت یک هفته برگزار کند.
 
این در حالی است که این نهادچند ماه گذشته در نامه ای به فدراسیون تیراندازی اعلام کرده بود که صلاحیت رسیدگی به این موضوع را ندارد. اما دوبار مسئولان این نهاد 15 آذرامسال ابطال انتخابات فدراسیون تیراندازی را دوباره پیش کشیدند که با واکنش های متعددی از سوی مسئولان این فدراسیون همراه بود. 

اکنون با شرایطی که پیش آمده و دیوان عدالت اداری به این ماجرا ورود پیدا کرد باید دید که ررئیس فدراسیون تیراندازی در قبال این موضوع چه واکنشی نشان می دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار