وزارت ورزش و جوانان مهدی مبینی را به عنوان سرپرست فدراسیون تیراندازی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از حواشی فراوانی که برای انتخابات فدراسیون تیراندازی به وجود آمده بود، سرانجام وزارت ورزش وجوانان امروز در حکمی مهدی مبینی را به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب کرد.

در حالیکه دیوان عدالت اداری در آخرین حکم خود برگزاری مجدد انتخابات فدراسیون تیراندازی را متوقف کرده بود، اما امروز وزارت ورزش و جوانان برای این فدراسیون سرپرست انتخاب کرد.

پیش از این قرار بود نصراله پریچهره به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شود گویا وی از قبول این حکم سر باز زد و اکنون مهدی مبینی به این سمت منصوب شد .

مهدی هاشمی رئیس سابق فدراسیون تیراندازی در این باره به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت :من از چنین انتصابی بی اطلاع هستم و هیچ منبع رسمی در خصوص سرپرستی مبینی به من خبری نداده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد :دیوان عدالت هفته گذشته حکم برگزاری انتخابات را لغو کرد. نمی دانم چرا دوباره این موضوع را مطرح کردند من زمان انتخابات فدراسیون دو شعله نبودم و نمایندگی مجلس شغل محسوب نمی شود، اما متاسفانه یکی از نامزد های انتخاباتی بابت موضوع شکایت کرد و  خواستار لغو انتخابات شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار