سرمربی سابق پرسپولیس گفت: کی روش با اخراج بازیکنان پرسپولیس از اردوی تیم ملی منافع ملی را در نظر نگرفته و رفتاری غیر حرفه ای انجام داد.

درخشان: رفتار کی روش حرفه ای نبودحمید درخشان در گفتگو با خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اخراج 7 ملی پوش پرسپولیس از اردوی تیم ملی گفت: کی روش با اخراج 7 بازیکن ملی پوش پرسپولیس رفتار غیر حرفه ای انجام داده است که در شأن یک سرمربی شاخص نیست.

وی افزود: سرمربی تیم ملی با این کار نشان داد نگاه ملی ندارد و منافع ملی را در نظر نگرفته است. وقتی مربی حرفه ای را برای تیم ملی انتخاب می کنیم انتظار داریم که رفتارحرفه ای هم داشته باشد و در این زمینه الگویی برای دیگر مربیان باشد.

سرمربی سابق تیم پرسپولیس اظهار داشت: اخراج ملی پوشان پرسپولیس بیش از هر چیز به ضرر تیم ملی است. اکنون که این بازیکنان به اردوی تیمشان بازگشتند به طور قطع با اقتدار بیشتری تمرین خواهند کرد، چون باید در لیگ و مسابقات آسیایی شرکت کنند.

درخشان افزود: برانکو حق دارد اعتراض کند چون اگر تیمش نتیجه نگیرد باید پاسخگو باشد با این شرایطی که پرسپولیس در جدول لیگ برتر دارد انتظارات از او بیشتر است و نمی خواهد این فرصت را از دست بدهد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا کی روش تاکنون به اعتراض مربیان داخلی توجهی نمی کرد اما به واکنش برانکو عکس العمل تندی نشان داد گفت: کی روش به کار مربیان داخلی اعتقادی ندارد. وی باید قدر شناس باشد چون بازیکنانی که الان در تیم ملی حضور دارند نتیجه تلاش های مربیان باشگاهی است و همه مربیان داخلی خواهان تقویت تیم ملی هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به نظر من برانکو کار اشتباهی انجام نداده است و تنها از حقش دفاع کرد و نیازی نبود که کی روش چنین رفتار نادرستی انجام دهد و ملی پوشان پرسپولیس را از اردو اخراج کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۵ دی ۱۳۹۵
برای اینکه کارنامه برانکو با دستمزدی خیلی کمتر از کیروش خیلی بهتر از کیروش بوده . و می ترسه که دوباره برانکو جاشو تو تیم ملی بگیره . خدایی کیروش چه کارنامه درخشانی تو تیم ملی داشته که برانکو نداشته ؟ ایران زمان برانکو هم رفت جام جهانی اونم به راحتی . در جام جهانی هم مثل کیروش نتیجه گرفت . در اسیا هم یه قهرمانی بوسان اورد که کیروش اونم نداره .
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۴۱ ۱۵ دی ۱۳۹۵
حالا میشه شما بگی چیکاره ای که نظر میدی؟ رفتار کی روش حرفه ای نیست پس رفتار شما حرفه ایه . رفتین بازیکن ملی پوش خریدین فکر اینجاشم میکردین که اینا دعوت میشن تیم ملی . تازه تو تیم ملی بهترین تمرینات رو انجام میدن واسه باشگاه هم بهتره . بازیکن دعوت میکنه یه چیزی میگین دعوت نمیکنه یه چیز دیگه مگه نارحت نبودین که این بازیکنها چرا میرن اردو خوب برشون گردوند که در خدمت پرسپولیس باشن دیگه چرا حرف میزنید . کی روش خودش میدونه چطور تیمشو جمع کنه شما نمیخواد یادش بدین .....
آخرین اخبار