باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای، ضمن تاکید بر همکاری خود با تیم ملی و فدراسیون فوتبال، نگرانی خود را از جریحه‌دار شدن احساسات هواداران این باشگاه و محروم شدن تیم ملی از ستارگان پرسپولیس ابراز نمود.

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره تیم ملیبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای، ضمن تاکید بر همکاری خود با تیم ملی و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، نگرانی خود را از جریحه‌دار شدن احساسات میلیون‌ها هوادار این باشگاه و محروم شدن تیم ملی از ستارگان پرسپولیس ابراز نمود.

در این بیانیه آمده است؛ انتقاد سرمربی باشگاه‌، در خصوص برخی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بوده و انتظار می‌رفت  پاسخ منطقی و حرفه‌ای نیز دریافت نماید.

بدیهی است اینگونه رفتارها در شأن و منزلت ملت بزرگ ایران اسلامی نبوده و امید است همگان بر اخلاق و رفتار حرفه‌ای پایبند باشند.

باشگاه بزرگ پرسپولیس با حمایت هواداران میلیونی و با اتکا بر تعصب و توان بازیکنان خود با انگیزه بیشتر در مسابقات لیگ برتر و لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا حاضر خواهد شد. در خاتمه  ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی‌، این باشگاه اجازه نخواهد داد اینگونه مسائل خللی در روند پیروزی‌های تیم پرسپولیس ایجاد نماید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۱۵ دی ۱۳۹۵
چه بهتر که برگشتند وقتی نه لژیونرها. ونه مسابقه تدارکاتی هست پس فقط گشتن و پول مردم وبیت المال خرج کردنه.. افرین به برنامه ریزی فدرااسیون..کیروش اجنبی همه کاره است . خخخخخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۸:۳۹ ۱۵ دی ۱۳۹۵
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۱۵ دی ۱۳۹۵
خیلی ام دلشون بخواد بذار ببینیم با کدوم بازیکنان میخوان برن جام جهانی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۵ دی ۱۳۹۵
خیلی ام دلشون بخواد بذار ببینیم با کدوم بازیکنان میخوان برن جام جهانی؟
Iran (Islamic Republic of)
کریمیان
۲۳:۱۴ ۱۴ دی ۱۳۹۵
بالاخره کیروش چندسالیه که درایران کارمیکنه ویکی ازچیزهایی که ازمسئولین به خوبی یادگرفته شانتاژه وعوض جواب منطقی که حق ملت وهواداران پرسپولیسه ازمشت آهنین داره استفاده میکنه که بایدمنتظرتی پای آهنین پرسپولیسیهاباشه..
آخرین اخبار