رضوانی درباره مطالبات ملی پوشان مبنی بر پرداخت حقوق گفت: پرداخت حقوق به ملی پوشان وظیفه فدراسیون نیست.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره انتخابات هیات شنا و تاخیر در صادر شدن حکم ریاست این هیات گفت: انتخابات هیات شنای استان تهران با حواشی زیادی برگزار شد که نهایتا ابراهیمی با جمع کردن کردن رآی توانست به عنوان رئیس هیات انتخاب شود. ثبات در هیات اتفاق افتاده است اما درباره این که آیا حواشی اطراف هیات پایان می یابد یا نه نمی توان اظهار نظر کرد. حکم ابراهیمی نیز امروز یا شنبه صادر خواهد شد و مشکلی از این بابت وجود ندارد. 

رضوانی درباره بازگشت سرمربی تیم ملی واترپلو گفت: چیریچ تا دو سه روز آینده به کشور باز می گردد و بلافاصله اردوی تیم ملی واترپلو آغاز خواهد شد.

وی درخصوص برنامه های فدراسیون برای 12 شناگری که از سوی فدراسیون به وزارت ورزش و جوانان به عنوان استعداد معرفی شده اند اظهار داشت: نام هیچ شناگری به وزارت داده نشده است اما ما 12 شناگر برتر را شناسایی کردیم که قرار است در روزهای آینده در بوشهر اردو داشته باشند. کشتکار سرمربی تیم ملی به عنوان مدیر فنی این تیم فعالیت می کند. در زمان های نزدیک به مسابقات، شناگران اردوهای خود را در استخر قهرمانی آزادی که مدیریت آن بر عهده خشایار حضرتی است دنبال خواهند کرد. 

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اظهار داشت: دست یابی  و یا حتی نزدیک شدن شناگران به مدال نیازمند بودجه ای میلیاردی، مدرس خارجی و اردوهای متعدد برون مرزی است که از عهده فدراسیون خارج است. 

رضوانی درباره مطالبات ملی پوشان از فدراسیون مبنی بر پرداخت حقوق تصریح کرد: پرداخت حقوق به ملی پوشان وظیفه فدراسیون نیست. ما مبلغی حدود 500 هزار تومان را برای ایاب و ذهاب ورزشکارانی که برای شرکت در مسابقات فدراسیون در تهران حاضر می شوند در نظر گرفته ایم. گرفتن حقوق و مزایا از فدراسیون سوژه هایی است که ورزشکاران همیشه به دنبال آن بوده اند. 

وی درباره پاداش شیرجه روهای مدال آور و موضوع شغل آن ها بیان کرد: سه نیم سکه از سوی فدراسیون برای شیرجه روها در نظر گرفته شده بود که به آن ها اهدا شد. وزارت ورزش نیز در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران سال 95 از شیرجه روها تقدیر خواهد کرد. برای استخدام نظر پور و ولی پور فدراسیون مکاتباتی انجام داده است اما پیگیری آن بر عهده وزارت ورزش و ادارات کل استان هاست. فدراسیون نهادی عمومی و غیر دولتی است که استخدام ندارد. 

ملی پوش اسبق تیم ملی واترپلو درباره حضور تیم های ملی آقایان و بانوان شنا، شیرجه و واترپلو درمسابقات هم بستگی اسلامی خاطر نشان کرد: تیم های ملی آقایان در مسابقات هم بستگی کشورهای اسلامی که اردیبهشت سال آینده در آذربایجان برگزار می شود شرکت خواهند داشت. اما هنوز صحبتی از حضور بانوان در این رقابت ها نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار