مجتبی ولی پور گفت: با توجه به هزینه های زندگی حضور در اردوهای تیم ملی آن هم بدون دریافت حقوق امکان پذیر نیست.

مجتبی ولی پور شیرجه روی تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: در 56 سال  گذشته کسی موفق به کسب مدال آسیایی نشده بود اما من و نظرپور بدون هیچ حمایتی به برنز آسیا دست پیدا کردیم. این مدال مطمئنا برای فدراسیون بسیار ارزشمند است پس باید حمایت های لازم را از ما داشته باشد. 

ولی پور اضافه کرد: 16 سال جانم را در شیرجه گذاشتم. روزی 12 ساعت تمرین می کردم. زمانی هم که در اردو بودیم از حقوق خبری نبود. یک سالی هست که تشکیل خانواده داده ام اما در تمام این مدت خانواده ام مرا از نظر مالی تامین می کردند. تحمل این مشکلات به دلیل علاقه ام به شیرجه بوده است و هیچ چشم داشت مالی نداشتم اما حالا که توانسته ایم افتخاری برای کشور بدست آوریم انتظار داریم از نظر شغل و حقوق تامین شویم. 

ملی پوش شیرجه اظهار داشت: از سوی فدراسیون مکاتباتی با وزارت ورزش و جوانان انجام شده است اما به ما گفته شده طبق قانون، تنها به مدال آوران بازی های آسیایی حکم کار تعلق می گیرد. نامه درخواست شغل من نیز در اداره کل استان آذربایجان شرقی در حال بررسی است.
 
وی درباره ادامه همکاری اش با تیم ملی شیرجه تصریح کرد: در جلسه ای که در فدراسیون برگزار شد مسئولان بر جوان گرایی در تیم تاکید کردند ضمن این که از ما خواسته شد در کنار تیم بمانیم. اگر قرار باشد بدون حقوق در اردوها حضور پیدا کنیم با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد. 

دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا درباره پاداش فدراسیون به او و نظر پور خاطر نشان کرد: فدراسیون سه نیم سکه به عنوان پاداش به ما اهدا کرد که البته خیلی خوب نبود اما از آن ها سپاسگزاریم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار