سرمربی تیم فوتسال تأسیسات دریایی گفت: باوجودیکه پیروز میدان شدیم و سه امتیاز بازی امروز را کسب کردیم، اما از عملکرد تیمم راضی نیستم.

وحید شمسایی سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی تهران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیروزی 5 بر 3 تیمش مقابل تیم طرح توسعه الوند اظهار داشت: در روزی که خوب نبودیم 3 امتیاز گرفتیم و  پیروز شدیم. فقط به 3-2 بازیکنی که در حد خودشان بودند تبریک می‌گویم و از بقیه و عملکرد کلی تیمم راضی نیستم، در بین دو نیمه به 3-2 نفر کلاً بازی ندادم. به بازیکنان حریف خسته‌نباشید می‌گویم، آنها با تمام توان بازی کردند.

وی ادامه داد: بازیکنان باید با تمام وجودشان بازی کنند و چنین بازیکنانی قابل‌تقدیر هستند. بازیکنان حریف چنین ویژگی داشتند اما بازیکنان ما خود را از پیش برنده می‌دانستند. به همین دلیل هم کار برای ما در نیمه اول سخت شد و در نیمه دوم بهتر شدیم.

شمسایی در پاسخ به سوالی در خصوص داوری گفت: هیچ‌وقت صحبتی در مورد داوری نمی‌کنم، برخی نتایج تقصیر من بوده و به خاطر مسائل پیش آمده است، اما برخی نتایج هم خارج از مسائل فنی بوده، داوران هم تلاش خود را می‌کنند. امیدوارم سوت داوری باعث تغییر نتیجه نشود.

سرمربی تاسیسات دریایی تهران در پایان در مورد اختلاف برانکو و کی‌روش گفت: مهم‌تر از برانکو و کی‌روش، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران است که همه ما زیر بیرقش هستیم. هم تیم ملی و هم باشگاه‌ها باید باهم کار کنند. پرسپولیس در آسیا باید بازی کند و تیم ملی هم در رقابت‌های بین‌المللی حضور دارد، امیدوارم همه‌چیز در نهایت به بالارفتن پرچم کشورمان ختم شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار