رقابتهای هفته شانزدهم ليگ برتر فوتسال ايران با برگزاری هفت ديدار و ادامه صدرنشيني گيتي پسند اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در دیدار های هفته شانزدهم لیگ برتر تیمهای سطح اول فوتسال ایران برای صعود در جدول به مصاف هم رفتند که با برتری تیم های گیتی پسند، تاسیسات، مس و یاسین پیشرو به پایان رسید.

حفاری اهواز یک  – دبیری تبریز یک

گلزنان:علیرضا بهلولی ( حفاری ) ، جواد اصغری مقدم( دبیری تبریز)

در نخستین بازی هفته تیم حفاری اهواز میزبان دبیری تبریز بود. تیم های سوم و چهارم جدول رده بندی برای ادامه حضور در جمع مدعیان، به سه امتیاز این دیدار نیاز داشتند.  دبیری ها سرخوش از برتری مقابل یاران شمسایی هرگز شکست نمی خواستند و با زدن گل اول توسط اصغری مقدم در شرایط خوبی قرار گرفتند. اما تلاش حفاری برای زدن گل برتری  ٣٩ دقیقه بی نتیجه ماند در این مدت دبیری ها هم با موقعیت های خوب خود می توانستند به گل برسند اما شاگردان علاسوند در ثانیه های پایانی توسط بهلولی به دروازه دبیری راه یافتند و با تساوی مقابل دبیری نتوانستند در خانه از دبیری سبقت بگیرند. این تساوی برای دو تیمی که مدعی قهرمانی هستند ناامید کننده بود.

آذرخش بندرعباس یک  – فرش ارای مشهد یک

گلزنان: امین نصراله زاده ( آذرخش )، سعید سروری ( فرش ارا )

تیم بحران زده آذرخش که با اوضاع بسیار ناخوشایندی لیگ برتر را آغاز کرد و تا پایان نیم فصل اول ادامه داد در نیم فصل دوم روزهای بهتری داشته ولی هنوز نتوانسته بود روند ناکامی های خود را به سمت کسب امتیازات و صعود در جدول تغییر دهد. آنها پس از شکست ها با اختلاف کم این بار در خانه فاصله ای با پیروزی نداشتند و گل زیبای امین نصراله زاده نیمه اول را به سود تیم آذرخش به اتمام رساند. در نیمه دوم فشار مشهدی ها برای فرار از شکست لحظه به لحظه بیشتر شد و درخشش محمدی تنها مانع گلزنی مشهدی ها بود تا سرانجام سروری قفل دروازه بندری ها را گشود تا بازی با تساوی بین دو تیم به پایان برسد. آذرخشی ها با این تساوی روند صعودی خود را حفظ کردند و با هشت امتیاز همچنان به هفته های آینده می اندیشند.

گیتی پسند اصفهان ۶ – ارژن شیراز ٣

گلزنان: علی اصغر حسن زاده ٢ و مهران عالیقدر٢ و مهدی جاوید و سعید افشار ( گیتی پسند)، محمد صفری ٣ ( ارژن )

تیم صدرنشین گیتی پسند در این هفته میزبان ارژن شیراز بود. ارژن شیراز که در دور رفت در خانه مغلوب اصفهانی ها شده بود در خانه گیتی پسند بازی را با گل صفری متفاوت آغاز کرد. اما اصفهانی ها که به تازگی از تیم دوم فاصله گرفته بودند نمی خواستند در خانه متوقف شوند و با حملات خود خیلی زود با زدن دو گل ورق را به سود خود برگرداندند. در ادامه هم شاگردان لک روند خوب خود را در گلزنی حفظ کرده و با زدن گلهای بعدی کار را برای ارژن شیراز تمام کرده و با نتیجه ۶-٣ برنده این بازی شدند. گیتی پسندی ها هنوز مس را در تعقیب خود می بینند اما با تساوی تیمهای سوم و چهارم خیالشان کمی آسوده شد.

دانشگاه آزاد تهران ٣ – یاسین پیشرو قم ۵

گلزنان: علی کشانی و دانیال گیویلی و امیر رییسی ( دانشگاه ازاد)، مهدی زاهدی و هاشم فرج زاده و روح اله ایثاری و ابراهیم مسعودی و مجتبی مریدی زاده ( یاسین پیشرو قم)

تیم انتهای جدولی دانشگاه آزاد تهران پس از تغییر در کادر فنی و موافقت با جدایی حسین شمس به مصاف یاسین پیشرو قم رفت. اما تیم دانشگاه بدون شمس هم شروع ناامید کننده ای داشت و با پذیرش دو گل رویای بازگشت به لیگ را بر باد رفته می دید. اما تیم تهرانی در خانه تغییر رویه داد و با زدن دو گل بازی را به تساوی کشاند تا کار تعیین صاحب سه امتیاز بازی به نیمه دوم برسد. اما در نیمه دوم شاگردان حیدریان بار دیگر شروع به گلزنی کردند و با زدن سه گل دیگر، سه امتیاز شیرین این بازی خارج از خانه را به حسابشان واریز کردند تا با ٢٣ امتیاز فاصله ای با صعود در جدول نداشته باشند.تیم دانشگاه باز هم باخت تا به خوبی متوجه باشد برای فرار از سقوط همین حالا باید تغییری در رویه کاری ایجاد نماید.

مس سونگون ورزقان ۵ – شهرداری ساوه یک

گلزنان: میثم خیام ٢ و تاینان داسیلوا ٢ و بابک نصیری ( مس )، علی مروتی ( شهرداری )

تیم رده دومی مس سونگون ورزقان در خانه غوغا به پا کرد و تیم خوب شهرداری ساوه در هم کوبید. مسی ها که از تساوی هفته گذشته خود مقابل تیم الوند عصبانی بودند در نیمه اول کار را تمام کردند و با زدن ۴ گل تیم رده ششمی ساوه را با نتیجه قاطع به رختکن فرستادند. در نیمه دوم هم هر تیم یک گل زد تا چهار گل فاصله نیمه اول حفظ شده و مس با کسب سه امتیاز مهم این بازی، همچنان در تعقیب گیتی پسند بماند.

تاسیسات دریایی تهران ۵ – طرح و توسعه الوند قزوین ٣

گلزنان: سعید احمدعباسی و محمد زارعی و مجید رییسی و علیرضا وفایی و ابوالقاسم عروجی ( تاسیسات)، حمیدرضا پورجاوید و امید طالبی و مصطفی اخلاصیان( توسعه الوند)

در تهران مدافع عنوان قهرمانی مقابل تیم عجیب و غریب طرح و توسعه روز سختی داشت. تاسیسات دریایی تهران که با وحید شمسایی و بازیکنان بزرگش یکی از مدعیان فوتسال محسوب می شود در هفته شانزدهم در خانه مقابل تیم انتهای جدولی توسعه الوند قزوین غافلگیر شد و با پذیرش سه گل متوالی نیمه اول را با حساب ٣-٢ به حریف کم نام و نشان و پرمشکلش واگذار کرد. اما در آغاز نیمه دوم تیم پرمهره تاسیسات با سعید عباسی کار را به تساوی کشاند تا کمی از فشار روی دوش تیم کاسته شود. در ادامه تاسیساتی ها با بازیکنان با تجربه ای مانند رییسی بزرگی خود را نشان دادند و با زدن دو گل متوالی کار را به سود خود تغییر داده و سه امتیاز بازی را با نتیجه ۵-٣ در خانه حفظ کند. تاسیسات با این نتیجه به رده سوم جدول صعود کرد تا همچنان امیدوار به جبران فاصله با گیتی پسند باشد.

مقاومت البرز یک – شهروند ساری  یک

گلزنان: علی عبدالهی ( مقاومت)، مرتضی عظیمایی( شهروند)

در کرج تیمهای میانه جدولی شهروند و مقاومت به مصاف هم رفتند. شهروندی ها که شرایط خوبی در لیگ امسال دارند امیدوار بودند مقاومت را شکست داده و در جدول صعود کنند اما تیم خوب مقاومت هم در خانه حریف ساده ای نیست و شاگردان فلاح حتی برای بردن بازی هم کم نگذاشتند اما زور هیچ تیمی به دیگری نرسید تا بازی در نیمه اول بدون گل به پایان برسد. اما در نیمه دوم بازی هر دو تیم با حساسیت بیشتری به فکر گل نخوردن و زدن گل برتری در بازی بودند تا در نهایت عظیمایی قفل دروازه مقاومت را گشود تا شهروند در آستانه برتری قرار گیرد. اما شاگردان فلاح با پس نکشیدند و با زدن گل تساوی تقسیم امتیازات را حکم کردند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار