کرمان؛

كیف قاپ حرفه ای اسیر كوچه بن بست شد

فرمانده انتظامی شهرستان كرمان از دستگیری سارق كیف قاپ و كشف6فقره سرقت توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت:ماموران انتظامی این فرماندهی در حین گشت زنی های هدفمند و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی موفق شدند سارق را پس از كیف قاپی از یك خانم، در كوچه بن بست به دام بیاندازند و وی را دستگیر کنند.

وی افزود:در تحقیقات و بازجوئی های تخصصی پلیس،سارق به شش فقره كیف قاپی در سطح شهر كرمان اعتراف كرد و پس از تشكیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

روانبخش در ادامه به منظور ناكام گذاشتن سارقان كیف قاپ در رسیدن به اهداف شومشان هشدار داد:معمولاً افراد كیف قاپ در اطراف بانك ها،دفتر خانه ها و مراكز خرید به دنبال فرصت مناسب هستند بنابراین هنگام ورود و خروج از این اماكن مراقب اطراف خود خصوصاً موتور سواران باشید.

وی افزود :هنگام حمل پول از خیابانهای خلوت تردد نكنید و كیف دستی یا ساك را با دستی كه مجاور دیوار یا جوی آب است حمل كنید و از حركت در سطح خیابان بپرهیزید.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست:از حمل و جابجایی پول نقد به میزان زیاد خوداری و تا حد امكان از چك های تضمینی و مسافرتی استفاده كنید تا شاهد وقوع چنین جرایمی نباشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار