طبق برنامه امروز مهلت ارسال نسخه اولیه فیلم‌های سینمایی برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق برنامه امروز مهلت ارسال نسخه اولیه فیلم‌های سینمایی برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به پایان رسید.

بیشتر آثاری که فرم جشنواره را پر کرده بودند، رسیدند و حالا منتظر جواب هیات انتخاب مانده‌اند تا ببینند چه سرنوشتی برای آن‌ها رقم خواهد خورد.

از سویی باید دید چه تعداد از آثار فیلم اولی‌هایی که بیشتر آنها از ادغام با بخش سودای سیمرغ صحبت می‌کردند، در کنار دیگر فیلم ها انتخاب و به رقابت می‌پردازند که این موضوع نیز بر استرس کار اضافه خواهد کرد.

تولیدات سینمایی در هفته‌ای که گذشت، تقریبا یک روند را در بین کل آثار مشترک داشت و آن هم روند پیشبرد مراحل فنی برای رسیدن به نسخه اولیه و نهایی قبل از موعد تعیین شده بود؛ البته بودند فیلم‌هایی که نسخه نهایی خود را تحویل دادند که تعدادشان اندک است.

در خلال این اتفاقات می‌توان به دریافت پروانه ساخت ابوالحسن داوودی برای ساخت فیلم سینمایی «هزار پا» اشاره کرد که طبق خبرهای منتشر شده، رضا عطاران قرار است در این فیلم بازی کند. آخرین ساخته داوودی «رخ دیوانه» بود که در سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

اتفاق بعدی نرسیدن فیلم‌های مهران مدیری «ساعت پنج عصر» و فیلم «نهنگ عنبر...» سامان مقدم به جشنواره فیلم فجر بود که از آنها به عنوان غایبان بزرگ جشنواره یاد شد.

امروز نیز خبرهایی مبنی بر خوردن اصلاحات فراوان به فیلم‌های «کاناپه» عیاری و «هجوم» مکری منتشر شد که مشخص نیستف درصد صحت آن تا چه اندازه است.

«کار کثیف» خسرو معصومی نیز این روزها مراحل پیش تولید و انتخاب بازیگر را پشت سر می‌گذارد تا بزودی وارد مرحله پیش تولید شود. این هفته فیلم معصومی، الهام نامی را در جمع بازیگران خود دید.

در میان تولیدات قرار است «همسایه محبوب من» به کارگردانی حمیدرضا صلاحمند که به تازگی پروانه ساخت گرفته و «سپیده دم» قدرت الله صلح میرزایی پس از عید نوروز کلید بخورد.

با همه تفاسیر تمام چشم ها به سمت خبرهایی از سوی هیات انتخاب جشنواره فجر است تا آثار برگزیده را معرفی کنند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار