یزد؛

تقویت زمینه‌های مشترک توانمندسازی و اشتغال

جامعه باید به توانمندی بانوان متعهد و باسواد ایمان بیاورد و از واگذاری مسئولیت به آنان در رشته‌های فنی و مهارتی هراسی نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ دكتر ریاحی مدیركل تعاون، كار و رفاه اجتماعی یزد برگزاری گردهمایی آموزشی کتابداران استان یزد در اسفندماهبه امنیت شغلی بانوان در اجتماع اشاره كرد و گفت: توسعه مشاغل خانگی در رشته های مهارتی، مشكل ناامنی شغلی بانوان را مرتفع می كند.

وی توجه و تاكید به توانمندسازی فارغ‌التحصیلان رشته‌های فنی و مهارتی درآموزشكده حضرت رقیه یزد را از ویژگی‌های خاص این آموزشكده دانست و افزود: این حركت می‌تواند به اشتغال پایدار دراین قشر منتهی شود و از این طریق، هم اقتصاد خانواده‌ها به خصوص در شرایط  سنگین فعلی تقویت می‌شود و هم آرامش و  امنیت به خانواده‌ها باز می گردد. 

خانم خامسی رییس آموزشكده فنی حضرت رقیه نیز، ضمن تاكید به توسعه مشاغل خانگی در رشته‌های فنی و مهارتی بانوان، خواستار توجه و استفاده بیشتر از فارغ التحصیلان خانم در رسته‌های مدیریتی دولتی و شبه دولتی و خصوصی شد.

 وی افزود: جامعه باید به توانمندی بانوان متعهد و باسواد ایمان بیاورد و از واگذاری مسئولیت به فارغ التحصیلان زن در رشته‌های فنی و مهارتی  هراسی نداشته باشد.

لازم به ذکر است: افزایش مهارت، توانمندسازی و ایجاد روحیه خودباوری، توسعه مشاغل خانگی و دستیابی به اشتغال پایدار و رونق اقتصادی از اهداف مشترك اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی یزد و آموزشكده فنی حضرت رقیه است. 

انتهای پیام/ م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.