اصفهان؛

افزایش 15 درصدی اشتغال در بخش ورزش کاشان

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان از افزایش 15 درصدی ایجاد اشتغال در بخش ورزش این شهرستان خبرداد.

محمد جواد سلامیان زاده،  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت: با تسهیلات ، حمایتها و تلاشهای اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان، در بخش اشتغال ورزشی ، توسعه ورزش و قراردادن آن در برنامه خانواده این اداره بیش از وظایف محوله در سال جاری اشتغال آفرینی کرده است .
وی با اشاره به تعیین. وظایف هر سال دستگاه های شهرستان در کارگروه اشتغال گفت:سهم این اداره در این کارگروه برای امسال 20 نفر بوده است که با تلاش همکاران اداره ورزش در بخش امور باشگاه ها  خوشبختانه اشتغال 23 نفر با اقدام برای صدور  مجوزهای لازم افراد متقاضی صادر و در سامانه اشتغال شهرستان ثبت شده است .
به گفته وی، ساماندهی صدور مجوزها با همکاری و همراهی دستگاههای مرتبط بویژه اداره نظارت بر اماکن شهرستان با نظارت دقیق بر عملکرد باشگاه های زیر مجموعه نسبت به ادامه فعالیت و تمدید مجوزها و یا جلوگیری و برخورد با فعالیت باشگاههای غیر مجاز انجام شده است.
رییس اداره ورزش و جوانان کاشان،  در ادامه با تقدیر از مساعدت و نظر مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان که در بخش صدور مجوزها ، ارائه تسهیلات اداری لازم را برای این شهرستان داشته است گفت: با این مساعدت متقاضیان تاسیس باشگاه از مراجعه حضوری و شخصی به اصفهان برای طی کردن روند اداری بی نیاز شوند.
سلامیان زاده، بازدیدهای دوره ای منظم و سرزده از باشگاه ها با نظارت دقیق بر عملکرد آنها را عامل مهمی بر رضایت ارباب رجوع و جامعه ورزش دانست  و گفت: 29 مجوز باشگاهی در سال جاری صادرشد که 10 مورد تمدید مجوز و 19 مورد صدور مجوز بوده است.
وی،  تصریح کرد : تعداد این مجوزها در سال گذشته 24 مورد بوده که 12 مورد از این تعداد تمدید مجوز و 12 مورد صدور مجوز بوده است
به گفته وی،تعداد بازدیدهای صورت گرفته از باشگاههای ورزشی کاشان نیز در سال جاری 120 مورد بوده که گزارش آن به صورت مستقیم به رییس اداره و اداره کل ورزش و جوانان و هیات پزشکی ورزشی استان اصفهان ارائه شده است.
سلامیان زاده،  اظهارداشت: این گزارشها شامل اطلاعات مجوز باشگاه ، تعداد بیمه های ورزشی در هر باشگاه ، استاندارد وسایل و تجهیزات سالن ورزشی ، رشته هایی مجاز فعالیت هر باشگاه ، بحث مکمل ها و داروها ، حضور مدیر و مربی هنگام فعالیت ورزشکاران و غیره بوده است.
وی، افزایش تعداد مجوزهای صادره ، تعهد اشتغال و بازدیدها تا پایان امسال را یادآورشد و گفت :15 مورد از 72 باشگاه ورزشی شهرستان کاشان فقط  برای بانوان و 15 باشگاه ورزشی نیز برای آقایان بصورت مستقل و غیرهمزمان در رشته های مختلف ورزشی است.
به گفته وی، سهم نهادها و سازمانها دولتی و مجتمع های ورزشی تعداد 10 باشگاه ورزشی با فعالیت چهار  زورخانه علاوه بر  28 باشگاه ورزشی ویژه آقایان و بانوان بصورت مستقل و غیرهمزمان است.
سلامیان زاده، در پایان با تاکید بر افزایش60 درصدی فعالیت تعداد باشگاه های ورزشی در سال جاری نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد : سهم فضای ورزشی بانوان در مجموع 72 باشگاه 40 درصد و سهم آقایان 60 درصد است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار