ایلام؛

شبکه های ماهواره درصدد ترویج بی حجابی در جامعه

امام جمعه مهران گفت: شبکه های ماهواره در صدد ترویج بی غیرتی و بی حجابی در جامعه هستند.

شبکه های ماهواره درصدد ترویج بی حجابی در جامعه به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حجت الاسلام والمسلمین روح الله ولد بیگی درخطبه های این هفته نماز جمعه گفت: دشمنان امروز از هر وسیله ای برای ضربه زدن به اسلام استفاده میکنند که همین شبکه های ماهواره ای و استفاده نادرست از اینترنت و فضای مجازی نمونه بارز آنهاست.

وی افزود: این روزها گسترش ماهواره بنیان خانواده ها را نشانه گرفته و متزلزل می کند که راهکار مقابله با این حربه صیرت و بصیرت افزایی است.

خطیب جمعه مهران یادآور شد: داشتن تقوا لازمه بصیرت است که موجب آموزش میشود لذا خانواده و والدین با آگاهی کامل وتقوای الهی فرزندان خود را نجات دهند.

امام جمعه مهران با یاداوری ماجرای کشف حجاب در دوره رضا خان در سال 1314 گفت : اهمیت مقام زن در جامعه و خانواده چنان است که سلامت خانواده مرهون مقام زن بوده و برای مقابله باجنگ نرم دشمن و محافظت ازبنیان خانواده رعایت حجاب و هوشیاری جوانان لازم و ضروری است.

حجت الاسلام ولد بیگی همچنین گفت:انقلاب اسلامی امروز شجره طیبه ای است که اصل آن در ایران و فرع آن در سوریه و عراق و لبنان و بحرین و فلسطین و یمن بوده وشاخ و برگ کاخ سفید نیز رشد نموده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.