ایلام؛

19 دی روز بصیرت و ولایتمداری

امام جمعه دهلران در خطبه های این هفته نماز جمعه دهلران با گرامیداشت ولادت باسعادت حضرت امام حسن عسکری(ع) و تسلیت وفات حضرت معصومه (ع) اظهار داشت: از برکات وجود قبر مبارک و نورانی دخت امام موسی کاظم(ع) این است که امروز شهر مقدس قم به کانون تولید و نشر احکام و علوم دینی تبدیل شده است.

19 دی روز بصیرت و ولایتمداریبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان و اساتید افزود: چندسالی است که رهبر معظم انقلاب بر تولید علم و پیشرفت های علمی در زمینه های مختلف تأکید دارند اما متأسفانه چند سالی است اخبار پیشرفت های علمی و فناوری به ویژه در حوزه هسته ای و هوا و فضا به گوشمان نمی رسد.  
 
امام جمعه دهلران با گرامیداشت 19 دی عنوان کرد: واقعه 19 دی در واقع 9 دی گونه ای بود که مردم بابصیرت و ولایتمدار قم به دلیل توهین به امام راحل و شهادت سیدمصطفی خمینی(ره) به خیابان ها آمدند و مورد هجوم رژیم پهلوی قرار گرفتند.  
 
وی با تقدیر از برخی خدمات و اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: با توجه به اینکه تمامی بسترهای لازم درخصوص تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان دهلران فراهم است لذا مسئولان استان می بایست با حمایت از صنایع بزرگ و کوچک و همچنین کاهش مراحل بروکراسی اداری بر سر راه بخش خصوصی و سرمایه گزاران، در تحقق منویات مقام معظم رهبری در این خصوص اهتمام ویژه ای داشته باشند.  
 
موسوی با اشاره به سالروز کشف حجاب توسط رضا خان اضافه کرد: امروز شاهد هستیم دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی ایران بااستفاده از ابزارهای مختلف تبلیغاتی به دنبال صدمه زدن به اصول و ارزش های اجتماعی خانواده های ایرانی هستند که این مهم لزوم توجه خانواده ها را به رعایت موازین شرعی بیش از پیش می کند.  
 
وی در ادامه از خدمات و تلاش های دستگاه قضایی و نیروی انتظامی شهرستان دهلران در دستگیری دو قاتل فراری پس از چندسال و همچنین دستگیری سارقین تقدیر نمود.  
 
خطیب نماز جمعه دهلران خواستار افزایش مبادی ورودی و خروجی استان ایلام در مرز با کشور عراق شد و خاطرنشان ساخت: با توجه به 420 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق مسئولان می بایست ترتیبی اتخاذ نمایند تا از ظرفیت مرز استان ایلام به نحو احسن استفاده شود و تردد زوار عتبات عالیات تسهیل شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.