امام جمعه موقت جیرفت گفت: مساله نفوذ را همه مردم و مسئولان جدی بگیرند چرا که دشمن از این طریق قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد.

 مساله نفوذ را همه مردم و مسئولان جدی بگیرندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام امین کمالی امام جمعه موقت جیرفت در خطبه های نماز جمعه جیرفت اظهار داشت : دشمن وقتی از راه مستقیم نتوانست انقلاب اسلامی را از بین ببرد از طریق طرح نفوذ دنبال اجرای اهداف خود است.

وی با اشاره به بحث برجام گفت: همه مردم و مسئولان در این زمینه هوشیار باشند تا در نقشه دشمن گرفتار نشوند.

خطیب جمعه جیرفت بیان کرد: از مصادیق تقوی الهی و نعمت الهی حرکت در مسیر ولایت است لذا مردم با حرکت در این مسیر به سعادت خواهند رسید.

وی افزود: تجربه هشت سال جنگ تحمیلی و فتنه سال 1388 نشان از تدبیر رهبری در نجات انقلاب اسلامی بوده لذا اگر در این مسیر حرکت نکنیم دچار شکست می شویم.

وی خاطرنشان کرد: هر رئیس جمهوری در آمریکا انتخاب شود برای کشور ایران فرقی نمی کند چرا که آنها ادامه دهنده سیاست خصمانه علیه ایران هستند.

حجت الاسلام کمالی گفت: دشمنان با ایجاد طرح براندازی انقلاب اسلامی دنبال نابودی این انقلاب هستند لذا همه هوشیار باشند که دشمن ارزش های انقلاب را نشانه گرفته است.

وی افزود: برای فروپاشی انقلاب ایران از مدل شوروی سابق استفاده کردند که با درایت رهبری و بصیرت مردم این نقشه خنثی شد.

وی با بیان اینکه عده ای دنبال حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا ریشه در قرآن دارد لذا هرگز این شعار فراموش نمی شود.

خطیب جمعه جیرفت همچنین با اشاره به روز شهدای دانشجو گفت: نسل جوان باید الگوی خود را شهدا قرار دهند چرا که از جان خود برای حفظ انقلاب گذشتند.

انتهای پیام/س
برچسب ها: کرمان ، جیرفت ، نفوذ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار