مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: فتنه‌ای با ویژگی‌های فتنه 88 و خطرناک‌تر در راه است.

فتنه‌ای خطرناک‌تر در راه است به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  حجت‌الاسلام محمدعلی محسن‌زاده ، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: انقلابی بودن شما افتخار بزرگی است که رهبری در فرمایشات خود این مردم را انقلابی خواندند، اما حفظ انقلاب و انقلابی‌ماندن مهم‌تر است.

وی با اشاره به اینکه در دهه چهارم انقلاب، انقلاب اسلامی دستخوش حوادث و فتنه‌هایی است افزود: اگر با روحیه ایمانی و انقلابی از انقلاب دفاع نکنیم انقلاب عقب‌گرد می‌کند و خطر جدی برای انقلاب اسلامی است.

محسن زاده خاطر نشان کرد:  در صورتی انقلاب به خطر می‌افتد که انقلابیون از انقلابشان نادم و پشیمان می‌شوند و از دستاوردهای انقلاب‌شان حفاظت نکنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلاتی که امروز داریم جریانی در این کشور از ابتدای انقلاب اسلامی تلاش کرده انقلاب را به انحراف بکشاند، افزود: مردم باید حقایق را بدانند و حقایق باید مستند و منصفانه بیان شود و مردم تکلیف خود را بدانند .

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان یادآورشد:  امروز جریانی در کشور دنبال بازسازی فتنه 88 و عقب‌گرد انقلاب با بازسازی فتنه 88 هستند و کسانی صحنه‌گردان این فتنه می‌شوند که تجربه فتنه 88 دارند و درس‌ها آموختند .

محسن‌زاده افزود: رهبری فرمودند؛جوانان امروز به مراتب از جوانان نسل اول و دوم بصیرتر و آگاه‌تر هستند و امام(ره) با پشتوانه همین سربازانی که آن روز در گهواره بودند انقلاب کردند .

وی گفت: نسل انقلاب امروز کاملا روی مفاهیم آشنا است و این نسل شعار مرگ بر آمریکا و فرمایشات امام(ره) در مورد این شعار را با هم مقایسه می‌کند .

محسن زاده افزود: حکومت دینی یعنی جامعه باید فقط با حکومت مسلمانان ایجاد شود مشابه مالزی و ترکیه و حاکمان مسلمان باشند و همین کافی است، این حرف بوی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دهد .

وی تصریح کرد:  در جریان فتنه 88 مستنداتی که موجود است ابتدا قبل از انتخابات رئیس دولت اصلاحات در اروپا و آمریکا و عربستان و جاهای مختلف رفت تا بودجه بگیرد تا انقلاب مخملی علیه انقلاب اسلامی راه بیندازند و انقلاب اسلامی را سرنگون کنند .

وی با اشاره به نامه بدون سلام هاشمی به مقام معظم رهبری یادآور شد: رهبری فرمودند هاشمی دیروزش شاید اما امروز دیگر همسنگر من نیست .

محسن‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی خدمات زیادی داشته اما امروز زمانی که قصه کارتن‌خواب‌ها و گورخواب‌ها مطرح می‌شود مسئولان می‌گویند این‌ها را عقیم کنید تا نسلشان از بین برود، گفت: این‌ها باید عقیم شوند یا کسانی که به بیت‌المال مسلمین چنگ‌اندازی می‌کنند .

وی خاطر نشان کرد: 8 هزار میلیارد تومان اختلاس از صندوق ذخیره فرهنگیان را نادیده می‌گیرند، چه‌طور اختلاس 3 هزار میلیاردی اختلاس بود و 8 هزار میلیارد تومان شما می‌شود وام، اینها نتیجه تجمل است .

وی یادآور شد: یک اتفاق در حال رخ‌دادن است و فتنه‌ای قرار است شکل گیرد که با ویژگی‌های فتنه 88 و خطرناک‌تر همراه است.

محسن‌زاده گفت: امروز نیروهای اطلاعاتی اشرافیت کامل به موضوعات دارند .

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار