رئیس امور ورزش شرکت پالاش نفت آبادان از استانداردسازی مجموعه ورزشی 17 شهریور این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛حسن مختاری گفت: به دلیل حضور تیم‌های بسکتبال مردان و بانوان، همچنین تیم فوتسال بانوان نفت آبادان در لیگ‌های برتر کشور، سالن شماره یک مجموعه ورزشی 17 شهریور آبادان در حال استانداردسازی است.

وی افزود: در آینده نزدیک از فاز اول استانداردسازی سالن شماره یک مجموعه ورزشی 17 شهریور آبادان بهره‌برداری خواهد شد.

رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان گفت: این پروژه، شامل میکس زون، اتاق کنفرانس، اتاق سمعی بصری، اتاق داوران و سرویس‌های بهداشتی و رختکن مجهز برای تیم‌ها است که در بهمن‌ماه به بهره‌برداری می رسد و تیم‌ها دارای رختکن جداگانه خواهند شد.

مختاری افزود: همچنین درب ورودی تماشاگران به سالن نیز به دو گوشه سالن انتقال خواهد یافت که بر اساس آن، تماشاگران به‌وسیله پله وارد جایگاه مخصوص به خود خواهند شد و ورود از  محوطه مدیریت دیگر امکان پذیر نخواهد بود.

وی گفت: در فاز دوم استانداردسازی این سالن نیز، جایگاه تماشاگر جدیدی در مقابل جایگاه فعلی احداث خواهد شد و بر همین اساس، ظرفیت سالن شماره یک به دو برابر افزایش خواهد یافت.

رئیس امور ورزش شرکت پالایش نفت آبادان یادآور شد: این پروژه نیز به دلیل نیاز به زمان کافی، پس از پایان رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور آغاز خواهد شد و پیش از آغاز مجدد در فصل آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: کلیه موارد برای استانداردسازی این سالن توسط واحد مهندسی پالایشگاه آبادان مطالعه و بررسی شده است تا آبادان نیز پس از اجرای این پروژه دارای یک سالن استاندارد برای برگزاری مسابقات خود شود.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.