سرمربی تیم ملی جاده و استقامت گفت: اگر معظمی گودرزی در رقابتهای لیگ عملکرد مناسبی از خود نشان بدهد می تواند در کنار تیم ملی برای حضور در رقابتهای آسیایی حضور داشته باشد.

 رسول هاشم کندی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص حضور بقیه رکابزنان غایب در تمرینات اظهار کرد: آروین معظمی گودرزی به خاطر عمل جراحی که انجام داده بود و فوت یکی از بستگانش به اردوی تیم ملی نرسید اما مذاکراتی انجام دادیم  و قرار شد اگر وی در رقابتهای لیگ عملکرد مناسبی داشته باشد در کنار تیم ملی حضور داشته باشد.
 
وی در خصوص اردوی تیم ملی دوچرخه سواری جاده و پیست در عسلویه افزود: اردوی تیم های در بخش جاده و پیست در عسلویه در حال برگزاری است و تا به حال 2 ست از تمرینات تیم برگزار شده است کم کم تمرینات عمومی را پشت سر می گذاریم و وارد تمرینات تخصصی می شویم.
 
سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری تاکید کرد:با توجه به امکاناتی که برای تیم تدارک دیده شده است باید بگویم اردوی خوبی داریم و برای استفاده از همه امکانات تمام هماهنگی ها شده است همچنین محل اقامت تیم ملی هم بسیار مناسب است. 

 در نهایت 7 رکابزن حذف می شوند
هاشم کندی در خصوص انتخاب رکابزنان نهایی عنوان کرد: در حال آغاز تمرینات تخصصی هستیم و 13 رکابزن در بخش بزرگسالان،8 نفر از تیم جوانان در اردو هستند اما در نهایت 7 رکابزن خط می خورند و رکابزنان امید را جایگزین خواهیم کرد و برای حضور در مسابقات ترکیبی از تیم جوانان و بزرگسالان را اعزام کنیم.
 
سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری جاده خاطر نشان کرد: برای رقابت در مسابقات پیست 6 رکابزن  ، در بخش جوانان پیست 4 رکابزن ،در بخش امید هم 4 رکابزن انتخاب و اعزام می شوند.
 
زمان کافی برای رسیدن به موفقیت را داریم
وی در خصوص زمان کافی برای حضور در رقابتها تاکید کرد:برای رسیدن به اوج آمادگی زمان کافی را در اختیار داریم امیدوارم با توجه به تمریناتی که انجام می دهیم مسابقات را با موفقیت به پایان برسانیم.
 
هاشم کندی در خصوص زمان مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا در رشته پیست 17 و 18 بهمن ماه در هندوستان برگزار می شود و زمان برگزاری مسابقات جاده 7 اسفند ماه در بحرین است.        

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار