رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشف سه هزار و 600 تخلف، ره آورد بازرسی از صنوف استان در 9 ماه گذشته سال جاری بوده است.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ داریوش دیودیده افزود: از آغاز سال جاری تاکنون در راستای تشدید نظارت و کنترل بازار، بیش از 62 هزار مورد بازرسی از اصناف استان انجام شده است.

وی افزود: در این مدت 3 هزار و 600 مورد تخلف کشف و 2 هزار و 500 پرونده تخلف به ارزش 21 میلیارد ریالی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

دیودیده با اشاره به اینکه تاکنون 277 نفر ناظر افتخاری عادی و 104 نفر ناظر بسیجی جذب شده است، افزود: این ناظران در آذرماه سال جاری از 73 واحد صنفی و غیر صنفی بازرسی به عمل آورده‌اند که نزدیک به 22 درصد گزارش ها منجر به تشکیل پرونده شده و طبق بررسی‌ها صد درصد گزارش های رسیده قابل پیگیری بوده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عمده تخلفات کشف شده را شامل گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت، عدم ارائه فاکتور و همچنین نداشتن پروانه کسب ذکر کرد.

دیودیده تاکید کرد که نظارت و کنترل بازار جز با همراهی و همکاری مردم محقق نخواهد شد.

وی از همشهریان خواست تخلفات اقتصادی شامل گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، درج نشدن قیمت، صادر نشدن فاکتور فروش، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را با شماره تلفن 124 و یا به صورت حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا ادارات شهرستانی اطلاع دهند.

افزون بر 24 هزار واحد صنفی در بخش‌های مختلف تولیدی، توزیعی و خدماتی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد در حال فعالیت است.



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.