رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:محموله‌های قاچاق بادام هندی و برنج در استان توقیف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف 10 تن بادام هندی قاچاق به ارزش دو میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

خداکرم پاکروان گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز یک تیم مجرب از ماموران اداره مبارزه با کالای قاچاق و ارز استان به یکی از محورهای ورودی به شهرستان شهرستان بویراحمد اعزام شدند.

وی ادامه داد: ماموران به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شده و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

پاکروان بیان داشت: در بازرسی از این خودرو مقدار 10 هزار کیلوگرم بادام هندی قاچاق فاقد هر گونه مدارک گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: ارزش بادام‌های کشف شد توسط کارشناسان مربوطه دو میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان ضمن اشاره به دستگیری راننده این خودرو در این خصوص عنوان داشت: یکی از منویات مقام معظم رهبری در سال جاری مبارزه با قاچاق کالا است که این مهم با جدیت پیگیری می‌شود و نیروی انتظامی با قاچاقچیان برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

کشف محموله برنج قاچاق در دهدشت

همچنین سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف محموله برنج قاچاق به ارزش 900 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

علی دشتیان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران یگان امداد این فرماندهی هنگام گشت‌زنی در ورودی شهر دهدشت یک دستگاه وانت سایپا که در حال حرکت بوده را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران یگان امداد شهر دهدشت در بازرسی از این خودروی وانت سایپا، 1800 کیلوگرم برنج خارجی فاقد مجوز گمرکی به ارزش 900 میلیون ریال کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه محموله کشف شده فاقد هرگونه مجوز قانونی بود، خاطرنشان کرد: در این راستا راننده این خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.