دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در نشست با اعضای کارگروه اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان با تشریح عمده ترین دستاوردهای انقلاب در ابعاد فرهنگی ، عمرانی و اجتماعی تصریح کرد : به رغم وجود برخی مشکلات ، مقایسه دستاوردهای انقلاب با شرایط ایران در زمان رژیم طاغوت ، گویای حفظ استقلال ، اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.

آیت الله قربانی نقش رسانه ها و اهل قلم را در تبیین حقیقی دستاوردهای انقلاب موثر دانست و بر ضرورت جامع نگری و رعایت انصاف در قضاوت ها تاکید کرد.

وی با اشاره به هجمه های گسترده دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی گفت : ویژگی های مرتبط با فرهنگ بومی را نمی توان با نسخه های یکسو نگرانه غربی ها تحلیل کرد بلکه قضاوت در این باره مستلزم اشراف بر مسائل دینی و تاریخی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان عظمت و اقتدار ایران اسلامی و جایگاه ویژه آن در عرصه های بین المللی را مرهون حفظ روحیه ایثار و فداکاری جوانان غیرتمند این مرز و بوم عنوان کرد و افزود : پایبندی به ارزش ها و ایستادگی در مقابل زیاده خواهان، درسی بود که انقلاب اسلامی با تاسی از مکتب عاشورا به ما یاد داد و این سرمایه ارزشمند همه ممالک زورگو و زیاده خواه را در مقابل ایران به عقب نشینی واداشته است.

آیت الله قربانی در بخش دیگری از سخنان خویش بر لزوم نقد سازنده و منصفانه اهل قلم در خصوص برخی مشکلات موجود جامعه تاکید کرد.

فیروز فاضلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز گزارشی از روند فعالیت کارگروه اطلاع رسانی ستاد دهه فجر استان در 4 سال گذشته ارایه کرد و افزود : انعکاس حقایق و وقایع انقلاب ، بازتاب خاطرات مبارزان گیلانی انقلاب اسلامی و همچنین جمع آوری اسناد مکتوب و شفاهی انقلاب در گیلان از عمده ترین برنامه های این کارگروه است که همگام با نشر دستاوردهای نظام اسلامی در 38 سال گذشته در پایگاه اینترنتی گیل فجر عرضه می شود. 



انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.