نماینده ولی فقیه ، استاندار و رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی در پیام مشترکی 8 و 9 دی را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛در پیام آیت الله قربانی ، دکتر محمد علی نجفی و اسدالله عباسی آمده است : 8 و 9 دی سالروز خلق حماسه ای ماندگار و حضور آگاهانه و با بصیرت گیلانیان به عنوان پیشگامان عرصه دفاع از حریم ولایت و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

در بخشی دیگری از این پیام آمده است : 8 دی 88 مردم گیلان که یک روز زودتر از مردم دیگر مناطق ایران به صحنه آمدند ثابت کردند تا پای جان به اهداف و آرمان های انقلاب و نظام پایبند اند.

در پیام مشترک نماینده ولی فقیه ، استاندار و رییس مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت آمده است : مردم انقلابی گیلان در 8 دی و مردم ایران در 9 دی با حضور گسترده شان نشان دادند که در پیروی از رهبرشان آماده جانفشانی هستند و هر زمان احساس کنند استقلال ملی ، باورها و ارزش های دینی و انقلابی آنها در معرض تهدید قرار دارد و بیگانگان می خواهند در امور داخلی کشور دخالت کنند در صحنه حاضرند و اجازه جولان به فتنه گران داخلی و خارجی را نمی دهند.

در بخش دیگری از پیام آیت الله قربانی ، دکتر محمد علی نجفی و اسدالله عباسی آمده است : آنچه مردم را در8 و 9 دی به صحنه آورد، ایمان قلبی ، دینی و عزم استوارشان بود که نشان دهنده این است که هیچ احدی نمی تواند بین نظام و مردم جدایی بیاندازد. 



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.