شیراز؛

نقش مهم ایران در معادلات جهانی

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش ‌های دفاع مقدس کشور گفت: سرنوشت کشورهای منطقه با تصمیم ایران گره خورده است چراکه الگوی دفاع مقدس ایران اسلامی سبب نجات سوریه، عراق و لبنان شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار استان فارس با تاکید بر اینکه نیروهای ایران در کشور سوریه و عراق کار مستشاری انجام می‌ دهند، گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری بارها گفتند اگر شهدای مدافع حرم نبودند باید در فارس، تهران و همدان با نیروهای تکفیری می‌جنگیدیم و این نعمت بزرگی است که از برکت دفاع مقدس حاصل شده است.

کارگر با اشاره به اینکه نباید به دفاع مقدس تنها به دید جنگ نگاه کرد، افزود: حفظ روحیه انقلابی یکی از برکات دفاع مقدس است و تا زمانی که این روحیه حفظ شود می‌توان هر مشکلی را برطرف کرد و مسئولان باید به این امر توجه ویژه داشته باشند. 

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس نماد وحدت در کشور است چراکه در جریان دفاع مقدس همه مردم از همه اقشار در کنار یکدیگر به دفاع از کشور پرداختند و امروز باید مسئولان این وحدت را حفظ کنند. 

کارگر با بیان اینکه در کشور گرایش‌های سیاسی متعددی وجود دارد، اما هدف باید حفظ نظام اسلامی باشد، بیان کرد: مقام معظم رهبری بارها مسئولان را به وحدت و همدلی فراخواندند چراکه در سایه وحدت مسئولان و مردم می‌توان مشکلات اقتصادی و فرهنگی را برطرف و کشور را به موفقیت و پیروزی نزدیک کرد. 

کارگر تثبیت نظام جمهوری اسلامی را از دیگر برکات دفاع مقدس نامید و تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب هر یک از دولت‌های غربی و شرقی سعی می‌کردند که پیروزی انقلاب را کم اهمیت جلوه دهند اما مدیریت امام خمینی(ره) در دفاع مقدس به نوعی تثبیت نظام اسلامی بود. 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش ‌های دفاع مقدس کشور تصریح کرد: داشتن 15 هزار شهید، 38 هزار جانباز و دو هزار و 700 آزاده برای استان فارس سند افتخاری بزرگ است که باید همواره به آن توجه داشت.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار