مشهد؛

اهداء یک واحد مسکونی به ایتام در تربت جام

مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام گفت: به مناسبت سالگرد ارتحال دکتر کوثری و هفته خدمت بی منت یک واحد مسکونی به خانواده ایتام تربت جامی واگذار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ شیر محمد شاکر برآبادی افزود:  این واحد مسکونی با مشارکت خیرین نیکوکار و کمیته امداد تربت جام در زمینی با متراژ 220 متر و با زیربنای 140 متر مربع  به مبلغ 70 میلیون تومان خریداری شده است.
شاکربرآبادی با اشاره به اعتمادسازي در جامعه گفت: هدف اصلی ما در کمیته امداد افزایش اعتماد عمومی مردم نسبت به این نهاد انقلابی است و اگر مردم به ما اعتماد کنند مشکلات اساسی در کمیته امداد نخواهیم داشت.
او با اشاره به خدمات ارائه شده به محرومین شهرستان در سالهای اخیر و نمونه باز خدمت بی منت در شهرستان مرحوم دکتر کوثری و مقام والای ایشان نزد مردم علی الخصوص محرومین منطقه افزود : دکتر کوثری بیش از 30 سال خدمت بدون منت به مردم محروم شهرستانهای تربت جام، تایباد و باخرز ارائه کرد و مردم این منطقه خود را مدیون آن طبیب مهربان می دانند.  
شاکربر آبادی با اشاره به افکار و شخصیت وطن دوستانه دکتر کوثری افزود : الگوی علمی در کشور و جهان زیاد است اما دکتر محمد کوثری شخصیتی بی بدیل، نمونه و اسوه در مهربانی از جمله شخصیت های جهادی در خدمت بی منت به محرومان در کشور است.
انتهای پیام// س ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار