امام‌ جمعه تربت‌جام گفت: دست اندرکاران تعليم و تربيت قرآن و نماز را سرلوحه کار، رکن زندگي و هستي خودشان قرار دهند که سعادت دنيا و آخرت بشر را تضمين مي کند.

                                                                                                                                                                                           حجت الاسلام جواد طاهری امام‌جمعه تربت‌جام در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در خصوص نحوه تربیت فرزندان خطاب به دست اندرکاران تعلیم و تربیت گفت: دست اندرکاران تعلیم و تربیت قرآن و نماز را سرلوحه کار، رکن زندگی و هستی خودشان قرار دهند که سعادت دنیا و آخرت بشر را تضمین می کند.

وی افزود: همگان و بویژه فرهنگیان و اساتید مراکز آموزش عالی و حوزوی به اندازه درک خود از قرآن بهره ببرند وبه دیگران انتقال دهند.

حجت الاسلام طاهری با اشاره به جایگاه نهج البلاغه تصریح کرد: نهج البلاغه تفسیر عینی قرآن کریم است و بهترین مُفسر قرآن امیر مومنان حضرت علی (ع) است.

امام جمعه تربت جام خاطرنشان کرد: قرآن کریم برای همه مسائل سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، خانواده، وحدت و… برنامه دارد و همه محتوای قرآن را باید خوب درک کنند و عمل نمایند.

طاهری  تأکید کرد: مطالبه قرآنی مقام معظم رهبری از جامعه اسلامی وجود ده میلیون حافظ قرآن است بنابر این همگان در راستای تحقق منویات معظم له تلاش نمایند.

انتهای پیام//س ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.