هفته گذشته،مصرف گاز طبیعی در خراسان جنوبی افزایش 18 درصدی داشت.

دشتي،مدير عامل شركت گاز خراسان جنوبي در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت: هفته ی گذشته،5 ميليون و 400هزار متر مكعب گاز در استان مصرف شد.

وی افزود:با ثبت اين ميزان مصرف ، مصرف گاز در استان در بخش غير نيروگاهي بيش از 18 درصد نسبت به روز مشابه در هفته گذشته افزايش داشته است.

مدير عامل شركت گاز خراسان جنوبي گفت:با توجه به كاهش چشمگير دما
طي روزهاي اخير و افزايش مصرف گاز ، از مشتركان هم استاني انتظار مي رود جهت پايداري شبكه هاي گازرساني در مصرف گاز طبيعي صرفه جويي کنند.

دشتي با بيان اينكه صرفه جويي و درست مصرف كردن به معناي عدم مصرف نيست افزود : مشتركان عزيز مي توانند با رعايت برخي موارد ساده ميزان مصرف گاز خود را تا حد زيادي كاهش دهند.

وی با اشاره به بهره مندي تعداد زيادي از واحدهاي صنعتي و توليدي اين استان از گازطبيعي گفت: خوشبختانه هيچ گونه مشكلي در تأمين سوخت مورد نياز اين واحدهاي توليدي وجود ندارد و شركت گاز خراسان جنوبي آماده خدمات دهي به مشتركان محترم در شهرها و روستاهاي گازدار استان است .

مديرعامل شركت گاز استان بر استفاده از سيستم هاي استاندارد و هوشمند در موتورخانه ها و سيستم هاي گازسوز واحدهاي توليدي و دستگاه هاي اجرايي تأكيد كرد و گفت : واحدهاي توليدي ، صنعتي ، تجاري و دستگاه هاي اجرايي و اداري مي توانند با استفاده از اين سيستم هاي هوشمند و استاندارد مصرف گاز خود را بهينه كنند .

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.