مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی از مردم خواست تا تخلفات صنفی در حوزه گرانفروش، کم فروشی یا تخلفات بهداشتی را گزارش دهند.

محدثی نژاد مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: تأمین کالا‌ها بر عهده سازمان‌های دیگر و صدور احکام و نظارت بر عهده سازمان تعزیرات حکومتی است که ما هم سو با بقیه ادارات با هدف تنظیم بازار کار نظارت را انجام می‌دهیم. 

او افزود: طرح نظارتی محرم در استان از ۱۷ تیر آغاز شده و تا ۳۱ تیر ادامه دارد و در بیرجند نیز دو اکیپ گشت با همراهی جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و اداره کل صمت داریم. 

محدثی نژاد بیان کرد: این گشت‌ها برای جلوگیری از التهاب در بازار و هرگونه سو استفاده از کمبود کالا‌های اساسی و حمایت از حقوق مصرف کننده است و گزارش‌های تحلیلی و توصیفی به سازمان‌های مختلف ارسال شده و در کنار بازرسی بررسی چالش‌ها و ارائه راهکار برای رفع آنها را نیز داریم. 

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی ادامه داد: مردم می‌توانند تخلفات صنفی شامل گران فروشی، کم فروشی و یا تخلفات بهداشتی را در سامانه میز خدمت الکترونیکی تعزیرات حکومتی به آدرس https://tazirat۱۳۵.ir وارد کرده و مراحل رسیدگی به آن به صورت پیامک به آنها ارسال می‌شود. 

او عنوان کرد: همچنین هم استانی‌ها می‌توانند به صورت مراجعه حضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۶ صبح تا ۱۳ به دفتر بنده به آدرس معلم ۴۹ پلاک ۱۰ مراجعه کرده و یا با دفتر بنده با شماره تلفن ۳۲۳۴۲۳۴۳ تماس بگیرند. 

محدثی‌نژاد تصریح کرد: همچنین شماره ۱۲۴ هم برای بررسی اداره کل صمت است که در نهایت گزارشات تخلف بررسی شده در این سامانه، به اداره کل تعزیرات ارسال می‌شود و همچنین در بحث تخلفات بهداشتی نیز می‌توانند به سامانه ۱۹۵ بهداشت نیز موارد را اعلام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.