محور امیرچقماق – قیام - شاه طهماسب یزد می‌تواند محور نمونه گردشگری کشور ‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محمدرضا عظیمی‌زاده شهردار یزد در نشست علنی شورای شهر یزد گفت: بحث راستگرد خیابان سلمان به خیابان امام خمینی(ره) که یکی از مسائل مهم در پروژه‌های بافت تاریخی یزد است مطرح شد تا نتیجه‌ای در ارتباط با آن حاصل شود.
 
عظیمی‌زاده افزود: پس از ارائه مسائل و مشکلات موجود در این حوزه بیان شد که محل گاراژ علی‌چی به شهرداری یزد داده شود و شهرداری هم اقدامات متقابلی انجام دهد تا به این وسیله امکان بازگشایی راستگرد خیابان فراهم شود.
 
شهردار یزد ادامه داد: به نوعی توافق ضمنی در این دیدار صورت گرفت و قرار شد که در تهران هم پیگیری صورت گیرد تا مشکل چندین ساله راستگرد این خیابان برطرف شود.
 
به گفته وی یک سری تملکات در این مسیر وجود دارد ولی با توجه به قرارگیری آن در بافت تاریخی درصورت بازگشایی مسیر هم مشکل ترافیک به صورت کامل برطرف نمی‌شود.
 
شهردار یزد افزود: برای اینکه مشکل مردم تا زمان تامین راستگرد این خیابان برطرف شود مسیر اصلی میدان را پس از پایان کار کف‌سازی باز می‌کنیم تا مردم بتوانند استفاده لازم را ببرند.
 
عظیمی‌زاده عنوان کرد: در دیدار وزیر راه و شهرسازی بیان شد  که محور امیرچقماق، خیابان قیام و شاه طهماسب می‌تواند به عنوان یک محور نمونه گردشگری در کشور مطرح شود .

 
انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.