مدیر عامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: افزایش میزان همكاری شهروندان درمورد بهینه سازی مصرف گاز طبیعی نقش بسزایی در پایداری و توزیع متوازن این نعمت الهی دارد.

سید حمید فانی در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، بیان اینكه متاسفانه در حال حاضر دمای اکثر منازل در حدود ۲۵ تا ۲۷ درجه است، افزود: شهروندان تنها با كاهش یك درجه‌ای دمای منزل می توانند موجبات كاهش مصرف گاز در حدود 6 درصد را فراهم آورند.

وی اظهارداشت: كاهش شش درصدی مصرف گاز در بخش خانگی معادل تولید یك پالایشگاه است كه این حجم صرفه‌ جویی زمینه پایداری گاز طبیعی را در روزهای سرد سال برای دورافتاده ترین روستاهای كشور فراهم می‌كند.

مدیرعامل شركت گاز استان تاكید كرد: مشارکت مردم در مصرف بهینه گازطبیعی از ضروریاتی است که باید همه نسبت به آن حساسیت داشته باشند.

فانی با اشاره به لزوم مشاركت مردم و مسئولان در پیشبرد اهداف كشور خاطرنشان كرد: به امید خدا و همكاری مردم زمستان گرم و دلنشینی را پشت سرخواهیم گذاشت.

وی یادآور شد: تمام تلاش كاركنان شركت گاز خراسان رضوی پایداری جریان گاز در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی به جهت بهره مندی همگان از این نعمت الهی است.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.