مدیرعامل شركت گاز خراسان رضوی گفت: عملیات گازرسانی به روستاهای خراسان رضوی با شتاب ویژه ای در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حمید فانی افزود: به همت كاركنان این شركت طی چند ماه اخیر عملیات احداث و تزریق گاز به چند پروژه گازرسانی روستایی استان انجام شده است.

وی گفت: در همین‌باره تزریق گاز در پروژه گازرسانی روستاهای فاز 3 چناران شامل سه روستای "جمعاب"، "خیج" و "آبقد" در مورخه سیزدهم ماه جاری با یكهزارو 615 متر شبكه فولادی و 20هزار و 630 متر شبكه پلی اتیلن انجام شد كه این امر نشان از تلاش شبانه روزی كاركنان شركت گاز خراسان رضوی در تداوم محرومیت زدایی از روستاهای واجدشرایط بهره مندی از نعمت گاز طبیعی دارد.

مدیرعامل شركت گاز خراسان رضوی با اشاره به اتمام و تزریق گاز پروژه گازرسانی عشق‌آباد در شمال خراسان افزود: پروژه شامل یك ایستگاه TBS با ظرفیت 10هزار مترمكعب ، پنج هزار و 160 متر لوله فولادی، شش هزار و 884 متر شبكه پلی اتیلن و یكهزار و 185 انشعاب در هفته گذشته آماده گازرسانی به روستاهای این منطقه شده است.

فانی گفت: احداث و تزریق گاز ایستگاهCGS شماره 2 و ایستگاه TBS مسكن مهر و تقویت شبكه گازرسانی شهرستان تربت جام نیز از دیگر اقدامات و فعالیتهای شركت گاز خراسان رضوی در آذر ماه امسال بوده است.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.