نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پیام هایی جداگانه در گذشت مجاهد خستگی ناپذیر و یار دیرین امام مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ناهید تاج الدین نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در پیام تسلیتی گفت: خبر، جانکاه و طاقت فرسا بود و ماتم و اندوهی سترگ را درمیان بهت و حیرت بر شانه ها نهاد، آیت الله هاشمی رفسنجانی یاور شهیدان و مجاهدان دفاع مقدس، مرد روزهای سخت 'عبور از بحران ' و سیاست و مرد روزهای سرنوشت در گذشت.
حمیدرضا فولادگر، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی درگذشت رفیق دیرین و همسنگر و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامی و همکار نزدیک سالهای متمادی در عهد جمهوری اسلامی مقام معظم رهبری، حجت الاسلام والمسلمین هاشمی رفسنجانی رییس تشخیص مصلحت نظام که در شب وفات کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه دیده از جهان فروبستند را به محضر مقام معظم رهبری و به ملت شریف ایران تسلیت گفت.
وی در این پیام افزود: مرحوم آیت الله هاشمی از آغاز نهضت در خدمت انقلاب و در کنار امام امت تمام سختی ها و نامردمی های ستمشاهی را به جان خرید و در نظام جمهوری اسلامی به عنوان یکی از استوانه های اصلی با قبول مسئولیت مهم و حضور مؤثر در دفاع مقدس به شایسته ترین وجه انجام وظیفه کرد.
آیت الله هاشمی رفسنجانی شب گذشته در سن 82 سالگی بر اثر عارضه قلبی در تهران دعوت حق را لبیک گفت و به ملکوت اعلی پیوست .



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار