مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت:در ماه گذشته جذب سرمایه گذاری خارجی در خراسان رضوی 13 در صد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،سیدمهدی رمضانی امروز در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری خراسان رضوی افزود:در آذر ماه 1395، 261 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در این استان انجام شده است.

او ادامه داد: برای جذب سرمایه گذاری مستقیم با تضمین دولت نیز در همین مدت 142 میلیون دلار طرح سرمایه گذاری خارجی در خراسان رضوی مصوب شد که حدود 10 درصد نسبت به مدت مشابه پارسال بیشتر است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: برای جذب سرمایه گذاری خارجی طرح افزایش صادرات استان از طریق ارائه تسهیلات خارجی به صادرکنندگان خارجی اجرا شد که در قالب اجرای این طرح به صادرکنندگانی که بیش از 500 هزار دلار صادرات در سال داشته باشند مجوز اقامت در خراسان و پروانه کار اعطا می شود.

او افزود : در زمینه اطلاع رسانی و معرفی ظرفیتهای خراسان رضوی نیز در مرکز خدمات سرمایه گذاری اقدامات مختلفی انجام شده و در این راستا سایت جدید مرکز خدمات سرمایه گذاری خراسان رضوی به آدرس اینترنتی: www.investinkhorasan.ir از امروز به سه زبان فارسی،انگلیسی و عربی ارتقا یافت.

مراکز خدمات سرمایه گذارای در استانها به ریاست استانداران و با هدف جذب سرمایه گذاری خارجی فعالیت می کنند.

انتهای پیام//ف.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار