ولیئی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

بازگشت به تحصیل77 دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت:15 هزار دانش‌آموز نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان تهران هستند که در مقاطع مختلف تحصیل می‌کنند.

بازگشت به تحصیل77 دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد
محسن وليئی مدیرکل کمیته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: از مجموع15 هزار دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد، تعداد 213 نفر از آنها به دلایل مختلف از جمله 77 نفر به علت عدم علاقه به تحصیل و 35 نفر به دلیل ازدواج ترک تحصیل کرده‌اند.

وی ادامه داد: کمیته امداد استان تهران با تلاش و پیگیری‌های مداوم موفق به بازگرداندن77 دانش‌آموز به تحصیل شده و 40 نفر نیز در جهت ایجاد فرصت شغلی به حوزه اشتغال معرفی و ارجاع داده شدند.

ولیئی تصریح کرد: در حال حاضر 6 هزار و 592 دانش‌آموز در مقطع ابتدایی، 4 هزار و 350 نفر در مقطع متوسطه اول، 4 هزار و 225 دانش آموز در مقطع متوسطه دوم و پیش دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

وی تأکید کرد: 3 هزار و 700 دانشجو تحت حمایت در دوره‌های مختلف دانشگاهی؛ 796 نفر در مقطع کاردانی، یک هزار و 984 دانشجو در مقطع کارشناسی، 795 نفر در مقطع کارشناسی ارشد و 112 نفر در مقطع دکترا مشغول به تحصیل هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران در پایان در خصوص ایمن‌سازی صندوق‌های صدقات گفت: از مجموع 670 هزار صندوق صدقه در استان تهران، 43 هزار صندوق در میادین و خیابان‌های اصلی وجود دارد که 15 درصد آنها توسط معتادان در معرض دستبرد و آسیب هستند که طی تفاهم نامه‌ای با نیروی انتظامی و همکاری دستگاه قضایی با این سارقان برخورد قانونی می‌شود، همچنین شهروندان می‌توانند به منظور سهولت و حفط امنیت از طرح صدقه پیامکی و الکترونیکی استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار