ترامپ دوشنبه اعلام کرد جرد کوشنر به عنوان مشاور ارشد وی وارد کاخ سفید می‌شود.

داماد یهودی ترامپ مشاور ارشد کاخ سفید می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشنگتن‌پست، دونالد ترامپ -رئیس جمهور منتخب آمریکا- دوشنبه اعلام کرد دامادش «جرد کوشنر» به عنوان مشاور ارشد وی وارد کاخ سفید خواهد شد. با این حال، وکیل خانواده ترامپ اعلام کرد بلافاصله پس از این انتصاب، یک سمت رسمی به «ایوانکا ترامپ» همسر کوشنر محول نمی‌شود.

به گفته یکی از اعضای تیم انتقال قدرت ترامپ، در حالیکه کوشنر در این سمت عهده‌دار امور گسترده‌ای مانند پیشبرد توافق‌های تجاری و سیاست خاورمیانه خواهد شد، هیچ مبلغی به عنوان حقوق دریافت نخواهد کرد.

تیم انتقال قدرت ترامپ در بیانیه‌ای اعلام کرد کوشنر با «راینس پریبس» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید و «استیو بنن» استراتژیست ارشد ترامپ برای محقق شدن اهداف رئیس جمهور منتخب همکاری خواهد کرد.

جرد کوشنر مدیر عامل شرکت املاک و مستغلات دونالد ترامپ است. وی همچنین مالک اصلی هلدینگ و توسعه املاک "کوشنر پراپرتیز" و روزنامه نیویورک آبزرور است. وکیل کوشنر دوشنبه در یک مصاحبه اعلام کرد وی برای کناره‌گیری از امور تجاری خود به منظور پذیرش یک سمت در کاخ سفید آماده است.

یک وکیل دیگر نیز اعلام کرد ایوانکا ترامپ تصمیم گرفته از سازمان ترامپ و شرکت طراحی لباس خود برای کمک به خانواده‌اش در کاخ سفید کناره‌گیری کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار