مشهد؛

شناسایی هزار و 75 تبعه خارجی غیرمجاز شاغل در خراسان رضوی

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: هزار و 75 تبعه خارجی غیرمجاز که بطور غیرقانونی در این استان اشتغال داشتند در 9 ماه گذشته امسال شناسایی شدند.

شناسایی هزار و 75 تبعه خارجی غیرمجاز شاغل در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد عجمی افزود: در این مدت 240 مورد گشت با موضوع شناسایی اشتغال اتباع خارجی در سطح خراسان رضوی و شهر مشهد انجام و 10 هزار و 274 مکان اشتغال اتباع خارجی بازرسی شد.
وی گفت: در چارچوب شناسایی هزار و 75 تبعه خارجی غیرمجاز شاغل در خراسان رضوی پنج میلیارد و 400 میلیون ریال جریمه کارفرما نیز اعمال شد.
مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی افزود: همچنین در راستای ساماندهی اشتغال اتباع خارجی در خراسان رضوی تاکنون 45 هزار مجوز اشتغال یک ساله و کارت اشتغال توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای دارندگان کارت آمایش اتباع وزارت کشور و دارندگان پروانه اقامت و گذرنامه با روادید شش ماهه صادر شده است.
عجمی افزود: از محل صدور این مجوزها در مجموع 75 میلیارد ریال به حساب خزانه واریز شده است. صدور پروانه کسب برای اتباع بیگانه لازمه افزایش سرمایه خارجی است وی ادامه داد: همچنین ظرف 9 ماه گذشته امسال 23 جلسه کمیته فنی اشتغال در استان تشکیل و 310 فقره پروانه اشتغال برای سرمایه گذار خارجی صادر شده است .
مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: 698 مورد تمدید پروانه و 32 مورد تجدید پروانه نیز در این مدت برای سرمایه گذاران خارجی صورت گرفت.
وی افزود: همچنین از ابتدای سال تا پایان آذر در مجموع هشت میلیون دلار سرمایه خارجی وارد استان و از محل صدور پروانه اشتغال اتباع خارجی نیز 2 هزار و 700 میلیون ریال به حساب خزنه اداره کل تعاون واریز شد.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار