با کشف هزار و پانصد گرم شیشه باند قاچاق مواد مخدر صنعتی منهدم شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: در پی گزارش رسیده مبنی بر اینکه شخصی به هویت «م. ک» به همراه همسرش در امر تهیه و انتقال مواد مخدر صنعتی از شهر مشهد به بجنورد فعالیت دارد، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

سردار مظاهری بااشاره به اینکه پس از انجام یک ماه اقدامات فنی و اطلاعاتی درنهایت مشخص شد متهمان قصد انتقال مقدار قابل‌توجهی مواد مخدر صنعتی به بجنورد را دارند، افزود: پس از هماهنگی‌های لازم، تعداد دو اکیپ از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به ابتدای حوزه استحفاظی از سمت خراسان رضوی اعزام شدند.

وی افزود: مأموران پس از گذشت چند ساعت یک دستگاه خودروی ۴۰۵ که حامل متهمان و مواد مخدر بود را در محور فاروج به شیروان شناسایی و با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شیروان در یک عملیات غافلگیرانه در میدان معلم این شهرستان، خودرو را متوقف و سه متهم را دستگیر کردند.

سردار علیرضا مظاهری با اشاره به انتقال متهمان و خودروی توقیفی به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شیروان، تصریح کرد: در قسمت صندوق‌عقب خودرو، از داخل یک ساک برزنتی متعلق به متهم «م. ک» حاوی سه بسته مواد مخدر صنعتی شیشه مجموعاً به وزن یک کیلو و ۵۰۰ گرم کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.