از ابتدای سال یک تن و 512 کیلوگرم مواد مخدر در خراسان شمالی کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،سرهنگ غلامی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت : از ابتدای سال در استان یک تن و 512 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد که پنج کیلو و 670 گرم آن، مواد مخدر صنعتی است.

سرهنگ غلامی در ادامه با اشاره به اینکه در سال جاری 20 باند توزیع مواد مخدر متلاشی شد، خاطرنشان کرد: در خراسان شمالی از ابتدای سال جاری همچنین هزار و 304 نفر خرده فروش و عمده فروش مواد مخدر دستگیر شدند.

وی گفت: تمامی این کشفیات مواد مخدر و همچنین دستگیری عاملان توزیع مواد مخدر و معتادان متجاهر که در سال جاری در استان انجام شد در اجرای 298 طرح پاکسازی در نقاط آلوده استان بود.

این مقام انتظامی همچنین افزود: در همین زمینه، اخیرا در یکی از محلات حاشیه نشین استان با اجرای طرح پاکسازی، 21 نقطه از آن محله در زمینه فروش مواد مخدر پاکسازی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی بیان داشت: نیروی انتظامی برای ناامن کردن هرچه بیشتر استان برای عاملان فروش مواد مخدر در 10 عملیات برون استانی شرکت کرد که در همین راستا، 508 کیلوگرم تریاک کشف شد.

سرهنگ غلامی همچنین اعلام کرد: در راستای کشفیات انجام شده مواد مخدر در خراسان شمالی، 33 درصد از مواد مخدری که کشف شد در مرکز استان بوده و این شهرستان در رده سوم کشفیات مواد مخدر استان قرار دارد.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.