مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از فوت یک جوان 22 ساله به دلیل مسمومیت با گاز "منوکسیدکربن" خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛اکبر آزادی گفت: ساعت هفت و 35 دقیقه امروز (22 دی) با همکاران ما تماسی حاصل شد که مبنی بر احتمال مسمومیت یک جوان با گاز منوکسید کربن بود.


وی ادامه داد: پس از اعزام نیروهای اورژانس به منزل این جوان که در خانه نیز تنها بوده، مشخص شد فوت او شب گذشته رخ داده و احتمالا هم به دلیل مسمومیت با گاز منوکسیدکربن بوده است، زیرا لوله بخاری منزل او جدا شده بود.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه گفت: البته نتیجه نهایی باید پس از بررسی‌های پزشکی قانونی و شرکت گاز اعلام شود، اما به احتمال زیاد دلیل فوت این جوان همان مسمومیت با گاز منوکسید کربن بوده است.

آزادی یادآوری کرد: خانواده این جوان پس از اینکه وی به تماس‌های مکرر تلفن پاسخ نداده به اورژانس اطلاع دادند.

مدیر روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه این هشمین فردی است که در سال جاری به دلیل مسمویت با گاز منوکسید کربن جان خود را از دست می‌دهد، از مردم خواست همواره نکات ایمنی را در خصوص وسایل گرمایشی منزل خود رعایت کنند.

 انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.