بخشدار بردخون گفت: آیت‌الله هاشمی رفسجانی در عمر پربرکت برای عزت اسلام خود آن‌چه در توان داشت تلاش کرد که باید همگان عملکرد ایشان را سرلوحه خود قرار دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عمرانی امروز در نشست شورای آموزش و پرورش شهر بردخون اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی رفسجانی در عمر پربرکت برای عزت اسلام خود آن‌چه در توان داشت تلاش کرد که باید همگان عملکرد آیت‌الله هاشمی را سرلوحه خود قرار دهیم.

وی افزود: همواره برای بزرگداشت علما و مراجع دینی باید کوشش کنیم و قدردان داشته‌ها و گوهرهای ارزشمند خود باشیم تا پس از رفتنشان پشیمان نگردیم.

بخشدار بردخون با گرامیداشت سال‌روز تصویب قانون شورای آموزش و پرورش، اضافه کرد: شورای آموزش و پرورش از ابتدای تشکیل و تصویب قانون آن منشأ خیر و برکات فراوانی بوده و در این مدت خدمات زیادی داشته است که باید از متولیان و بانیان تقدیر کرد.

عمرانی با اشاره به ایام دهه فجر گفت: دهه فجر یادآور رشادت و ایثار مردان و زنانی است که بی هیچ توقعی و تنها برای استقرار نظام اسلامی تلاش کردند و همراه با امام راحل موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شدند.

وی از همه مردم و مسؤولان خواست بدون توجه به دیدگاه های سیاسی و جناحی برای اعتلای نظام اسلامی وارد صحنه شوند و توطئه دشمنان را برملا کنند.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.