استاندار مازندران از حضور گسترده مردم استان در مراسم بزرگداشت آيت‌الله هاشمی رفسنجانی در مصلای امام خمينی(ره)ساری قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، دكتر ربيع فلاح گفت: اين حضور آگاهانه و پرشور تجلی عشق و علاقه مردم به خدمتگزار فداکار، سردار سازندگی و یار وفادار امام و رهبری است.

مقام عالی دولت افزود: مطمئنا اين همه ابراز احساسات و همدردی و عشق و علاقه به يكی از شخصيتهای ماندگار و اثرگذار انقلاب اسلامی در دفتر افتخارات ديار علوی مازندران ثبت و درج خواهد شد.

وی در مورد شخصيت آيت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آيت الله هاشمی جانباز سرافرازی بود كه در خرداد 58 از سوء قصد دشمنان و گروه فرقان جان سالم به در برد و حضرت امام پس از اين حادثه فرمودند: بدخواهان بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.

استاندار مازندران افزود: اين صميمی ترين يار امام و رهبری با مديريت مدبرانه و تلاش برای توسعه و اعتلای كشور سردار سازندگی نام گرفت و الگوی مديريت انقلابی و جهادی بود.

فلاح آيت الله هاشمی را از پيشگامان مبارزه با رژيم ستمشاهی خواند و تاكيد كرد: آيت الله هاشمی تا آخر عمر اين روحيه انقلابی و اصلاح گری را حفظ کرد.

وی يكی از ويژگی های ممتاز آيت الله هاشمی را دفاع از حقوق مردم و تلاش برای خدمت به آنان خواند و تاكيد کرد اعتدال و عقلانيت، صبر، شكيبايی، شجاعت و پايداری از ويژگی ممتاز آيت الله هاشمی بود.

استاندار مازندران تجليل از هاشمی را تجليل از ارزشها و آرمانهای انقلاب دانست و گفت: از دست دادن مخزن الاسرار انقلاب خسارتی جبران ناپذير است چرا كه نام هاشمی با نام انقلاب همراه و عجين است.

فلاح يكی ديگر از ويژگيهای ماندگار آيت الله هاشمی را ولايتمداری و حركت در مسير ولايت دانست و افزود: سياست آيت الله هاشمی تجلی ديانت بود و تلاش آيت الله هاشمی برای حفظ ميراث انقلاب و دفاع جانانه از خانواده حضرت امام در تاريخ انقلاب جاودانه و ماندگار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.