آیت الله هاشمی رفسنجانی شناسنامه فراز و فرودهای انقلاب اسلامی بود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مراسم ترحیم و گرامیداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام روز چهارشنبه به همت ستاد مردمی گرامیداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در شهر محمودآباد و با حضور مسئولان این شهرستان و آحاد مردم جامعه در مصلی موقت شهر محمودآباد برگزار شد.

حجت الاسلام سید داود موسوی امام جمعه شهرستان محمودآباد در این مراسم با اشاره به شخصیت آیت الله هاشمی گفت: ایشان با مبانی محکم دینی پا در میدانی گذاشت که در این میدان اعدام و شکنجه و زندان و تبعید در انتظارش بود اما هیچ یک از این مسائل هاشمی را از صراط مستقیم امام و انقلاب و مبارزه و افشاگری بر علیه حکومت فاسد پهلوی و ایستادگی دور نکرد.

وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی با اعتقاد به اصالت این مسیر همه سختی ها را به جان خریده و تا پای مرگ در قبل از انقلاب به مبارزه ادامه داد و اگر بگوئیم آیت الله هاشمی شناسنامه فراز و فرود انقلاب اسلامی است گزاف سخن نگفتیم.

خطیب جمعه شهرستان محمودآباد گفت: در روزهای سخت پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی یکی از چهره های فعال و برنامه ریز و سیاست گذار در کنار امام راحل ، مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بود که هدایت افکار عمومی و جهت دادن به جنگ روانی علیه دشمنان قطعاً نقشی کم نظیر و محوری داشته است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه ایران اسلامی این روزها در سوگ و فراق یکی از استوانه های خود عزادار است ، افزود: ایران امروز فرزندی و شخصیتی را از دست داده که در تمام صحنه های مهم این انقلاب اسلامی نقش محوری داشته است.

ویگفت: دیروز و امروز ایران غوغا و عزادار این چنین شخصیت است و این مجلس ، مجلس علم و عالم ، خدمت و خادم و سیاست و سیاستگذار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.