فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت:امروز در درگیری دو طایفه شهنوازی و دکالی در خیابان مولوی شهرستان ایرانشهر یک نفر با ضرب گوله به قتل رسید.

جزئیات تیراندازی در شهرستان ایرانشهر/ درگیری طایفه‌ای عامل قتل امروز در ایرانشهربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ؛سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه حادثه تیراندازی امروز ساعت 18:30 در شهرستان ایرانشهر رخ  داده است، عنوان کرد:دو نفر از افراد طایفه شهنوازی به سمت یکی از شهروندان طایفه دکالی تیراندازی کرده که در پی آن مضروب به قتل می‌رسد.

وی افزود: خوشبختانه عوامل این حادثه شناسایی شده‌اند و ماموران ما با جدیت در تعقیب آنها هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن عاملان قتل را دستگیر کنند.

رحیمی همچنین به حادثه تیراندازی دیگری که امروز در ایرانشهر رخ داده اشاره کرد و گفت: صبح امروز در محل جمعه بازار ایرانشهر فردی مسلح اقدام به تیراندازی کرده که دو نفر در این تیراندازی مجروح می‌شوند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ماموران انتظامی در محل حادثه حضور داشتند، بلافاصله به تعقیب این فرد می‌پردازند و پس از یک تعقیب و گریز 10 دقیقه‌ای این فرد را دستگیر کرده و سلاح وی را ضبط می‌کنند.


انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عابدیان زیدی
۰۹:۲۷ ۲۵ دی ۱۳۹۵
توفنگ ها را از مردم پس بگیرید ،دست مردم باشد بسیار خطرناک است. وسلاح سرد را از آنها بگیرید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۲۵ دی ۱۳۹۵
ایرانشهر نگو بگو تگزاس در کمتر از 3 هفته این همه قتل جنایت قتل 8 نفر و حالا هم این درگیری...!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۲۵ دی ۱۳۹۵
فقر مالی و فرهنگی، نا امنی و قاچاق سوخت و مواد مخدر و اتباع افغان و پاکستانی و....باید با برنامه ریزی صحیح مشکلاتش حل شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۲۵ دی ۱۳۹۵
انگارفیلم وسترنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۲۴ دی ۱۳۹۵
مگه هنوزم از این دعواها هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۴ دی ۱۳۹۵
اون تیر اندازو بایدبه اشد مجازات برسونند