مدیر خانه مطبوعات خراسان رضوی و دبیر اولین جشنواره مطبوعات گفت: آثار ارسالی به اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان از مرز ۲۰۰ اثر گذشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مجتبی نوریان با اشاره به اینکه تا پایان ۲۲ دی ماه آثار دریافتی از مرز ۲۰۰ اثر گذشت، افزود:در این روزهای اخیر آثاری از همکاران صفحه آرا نیز به مجموعه آثار ارسالی افزوده شد تا این بخش اصلی از جشنواره هم شرکت کننده داشته باشد.

وی اظهار کرد: ۲۶ دی ماه آخرین مهلت است و امید می رود شاهد حضور و مشارکت جدی تر و بیشتر همکاران رسانه ای در بخش های مختلف جشنواره باشیم.

دبیر اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری خراسان رضوی تصریح کرد: افرادی که تاکنون آثار خود را از طریق سایت جشنواره ارسال کرده اند حتما با مراجعه به سایت، از پذیرش آثارشان مطمئن شوند چرا که برخی آثار به دلیل مشکلاتی برگشت داده شده است.

نوریان عمده مشکلاتی که سبب برگشت آثار شده است را شامل رعایت نکردن تعداد اثر ارسالی، ارسال نکردن مطلب در قالب صفحه نشریه یا رسانه به طوری که نام رسانه و تاریخ اثر مشخص شود، حجم پایین فایل و ناخوانا بودن اثر و ... اعلام کرد.

وی گفت: شرکت کنندگان حتما در روزهای باقی مانده برای رفع اشکال و ارسال مجدد آثار خود اقدام فرمایند.

مدیر خانه مطبوعات استان با بیان این که بعد از پایان مهلت، امکان ارسال یا اصلاح وجود ندارد از متقاضیان و علاقه مندان دعوت کرد در اسرع وقت با مراجعه به سایت دبیرخانه جشنواره، اقدام فرمایند.

وی یاد آور شد: آثار جشنواره صرفا از طریق سایت جشنواره به آدرس khrz.Pressfestival.ir پذیرش می شود.

انتهای پیام//ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.