اعضای ستاد انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ،با احکام استاندار گیلان، رئیس، دبیر و مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات استان در امر برگزاری پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منصوب شدند.

با حکم محمدعلی نجفی استاندار گیلان، محمد احمدی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد انتخابات استاندر امر برگزاری پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری منصوب شد.

نجفی در حکم رئیس ستاد انتخابات با تاکید براینکه همه معاونین، مدیران کل و روسای سازمان‌های وابسته، فرمانداران و بخشداران و دستگاه های اجرایی موظفند نهایت همکاری را با ستاد انتخابات داشته باشند.

همچنین نجفی در احکامی جداگانه؛ معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار را با حفظ سمت به عنوان رئیس ستاد امنیت انتخابات، علی اکبر پراوزان مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات استانداری با حفظ سمت به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات استان، محمدحسین اصغریان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه‌ی منابع با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات، محمد حسینی مدیر کل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته‌ی حقوقی ستاد انتخابات استان، نادر عبدا... پور مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری با حفظ سمت به عنوان عضو و جانشین ستاد امنیت انتخابات، علی پناهی مشاور استاندار و مدیر کل حراست استانداری با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته‌ی حراست و استعلامات ستاد انتخابات، یوسف گلشن معاون روابط عمومی و تشریفات دفتر استاندار با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته‌ی اطلاع رسانی ستاد انتخابات، قاسم روحانی‌فر مدیر کل ثبت احوال با حفظ سمت به عنوان عضو ستاد انتخابات و سعید زاهدی مدیریت فناوری اطلاعات و شبکه‌ی دولت استانداری را با حفظ سمت به عنوان عضو و مسئول کمیته‌ی فناوری اطلاعات ستاد انتخابات منصوب کرد.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره مجلس شورای اسلامی در تاریخ 29 اردیبهشت ماه 96 برگزار خواهد شد.   

انتهای پیام/م.ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.