نخستین نشست ستاد انتخابات گیلان امروز در استانداری گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ استاندار گیلان در این نشست با بیان اینکه مردم در انتخابات مختلف پس از پیروزی انقلاب با مشارکت پرشور خود امیدشان به آینده‌ نظام را نشان می‌دهند، گفت: هر چه انتخابات پرشورتر و با مشارکت حداکثری برگزار شود، شرایط انتخاب اصلح بهتر فراهم می شود.

محمدعلی نجفی افزود: مجریان انتخابات در استان موظفند با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای ذی ربط شرایط مشارکت گسترده‌ مردم را در پنجمین دوره‌ انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره‌ انتخابات ریاست جمهوری فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت انتخاب ریاست جمهوری در بعد کلان ملی و انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در بعد محلی و منطقه‌ای موجب حساسیت بالای انتخابات سال آینده است.

استاندار گیلان گفت: باتوجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب رعایت مرّ قانون، امنیت و آرامش، صحت انتخابات و فراهم کردن زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بیش‌رو حائز اهمیت است.

نجفی با بیان اینکه رئیس، دبیر و مسئولان کمیته‌ها و اعضای ستاد انتخابات گیلان دارای سوابق و تجربه‌ لازم در برگزاری انتخابات هستند گفت : آموزش‌های لازم به مجریان انتخابات باید با جدیت پیگیری شود.

در پایان این نشست استاندار گیلان احکام رئیس، دبیر و مسئولان کمیته‌ ها و اعضای ستاد انتخابات استان را اهداء کرد.


انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.