مدیرکل آموزش و پرورش ‌اردبیل گفت: سیستم حرارتی ۱۰۰ مدرسه در استان با اعتبار ۳ میلیارد تومان استانداردسازی شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش استان اردبیل با تسلیت ارتحال آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: ملت ایران در راهی که قدم گذاشته‌اند با شکوه و عظمت و نیز با رهنمودهای داهیانه و سازنده مقام معظم رهبری پیش خواهند رفت و آرزوی آیت‌الله هاشمی رفستجانی که همانا اعتلای ایران اسلامی بود، با همدلی این ملت محقق خواهد شد.

وی با تاکید بر توسعه فعالیتها و اقدامات شورای آموزش و پرورش گفت: حضور فرماندار، شهردار و امام جمعه شهرستانها در این شورا یک فضای مشارکتی به وجود می‌آورد که باید از این فضا استفاده بهینه به عمل آید.

ناصری با بیان اینکه نباید از مسئله آسیب‌های اجتماعی به سادگی گذر کنیم، تصریح کرد: در کنار کیفیت‌بخشی به آموزش، آسیب‌های اجتماعی هم جزو دغدغه‌های اصلی آموزش و پرورش است و باید در جهت مهار آن تلاش کنیم که آسیب‌های اجتماعی یک بحث عام و فراگیر بوده و باید فضاهای تاثیرگذار بر این موضوع شناسایی شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از مدیران و رؤسای مناطق و نواحی خواست تا تمام عوامل خود را برای مهار و نیز شناسایی راه حل هایی مناسب، برای به حداقل رساندن اثر این آسیب‌ها در میان دانش‌آموزان بسیج کنند.

ناصری با اشاره به ایجاد نشاط و شادابی در فضاهای آموزشی اظهار کرد: متاسفانه امروزه این طرز فکر که فضایی برای حضور دانش‌آموزان بدون در نظر گرفتن شادابی و نشاط ایجاد کنیم، غیر قابل قبول است، بلکه باید محیطی را فراهم کنیم تا دانش آموز تمرکز لازم را داشته باشد.

وی با بیان اینکه دولت در بحث اعتبارات به آموزش و پرورش توجه خاص دارد، گفت: با اعتباراتی که به همت معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی به استان تخصیص داده شده است، قادر شدیم بسیاری از طلبهای همکاران تا پایان سال 94 را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.