با سرعت عمل آتش نشانان کارگاه بزرگ آبکاری قطعات صنعتی اطفاء شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان: طی تماس تلفنی یک مورد حریق کارگاه آبکاری قابهای لوازم الکتریکی به سامانه 125 اطلاع داده شد ، در پی آن ستاد فرماندهی دو ایستگاه7و19 مدیر و افسران کشیک را بطور همزمان به محل حادثه واقع در بزرگراه حبیب آباد اعزام کرد ، اما از آنجا که پیش بینی می شد حریق دارای وسعت بالایی باشد ایستگاه های 4، 6، 16،22،24،آتش نشانی دولت آباد و یک دستگاه خودرو آبرسان بعنوان پشتیبان به محل حادثه اعزام شدند .

محمد شریعتی اظهار داشت : حریق فوق در یک کارگاه آبکاری لوازم الکتریکی به مساحت300 متر مربع رخ داده است.
وی ادامه داد : کانون حریق داخل این کارگاه بود که مملو از مواد پلاستیکی ، لاکی ، کارتن ، مقادیر زیادی تینر  و در کنار ان نیز کارگاه تولید لوله های پلی اتیلن قرار داشت که شعله های اتش در حال سرایت به آنها بود.
شریعتی افزود: با توجه به گستردگی و وسعت حریق  آتش نشانان خوشبختانه پیش از توسعه حریق به کارگاههای مجاور توانستند با سرعت عمل قابل ملاحظه ای موفق به مهار و اطفاء کامل حریق شوند.
وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است افزود: در حادثه فوق یک مورد مصدوم که دارای سوختگی سطحی بود توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد.
 در پایان شریعتی خاطر نشان کرد آتش نشانان پس از ایمن سازی و پاکسازی  محل به عملیات خود خاتمه داده و محل را به مالک تحویل دادند.




انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.