پس از انصراف درک بارئرمن از هدایت تیم ملی بسکتبال ایران، فدراسیون،مهران شاهین‌طبع را به عنوان سرمربی موقت تیم ملی انتخاب کرد اما شاهین طبع این مسئولیت را نپذیرفت.

حال آشفته ی فدراسیون بسکتبال در شرف رقابت های غرب آسیا /خبرنگاران سخنگوی فدراسیون شدند.///ویرایش///به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون بسکتبال در هفته گذشته طی برگزاری جلسه ای مهران شاهین‌ طبع را به عنوان سرمربی موقت تیم ملی در مسابقات غرب‌آسیا اعلام کرد. اما این مربی در یکی از مصاحبه های خود گفته است که در حال حاضر به دلیل اینکه با باشگاه پتروشیمی قرارداد دارد، نمی‌تواند هدایت تیم ملی را بپذیرد.

علی توفیق، دبیر فدراسیون در واکنش به چنین خبری اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: من از این موضوع بی اطلاع هستم و چیزی به ما اعلام نشده است و باید با مشحون رئیس فدراسیون صحبت کرد تا ببینیم چه تصمیمی می گیریم.

رقابت های غرب آسیا 10 بهمن ماه آغاز خواهد شد و تیم ملی ایران تنها 15 روز فرصت دارد تا به علاوه تمرینات بازیکنان، سرمربی خود را نیز تعیین کند.حال باید دید چه کسی هدایت تیم ملی را برعهده می گیرد.

نکته جالب توجه این است که جایگاه خبرنگاران و فدراسیون عوض شده است و هر اتفاقی که می افتد خبرنگاران به فدراسیون اطلاع می دهد این در حالیست که خبر دست اول را فدراسیون از خبرنگاران می شنود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار