گرشاسبی:مسئولان حقوقی پیگیر پرونده "ژوزه" هستند

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: مسئولان حقوقی باشگاه پیگیر وضعیت مانوئل ژوزه هستند تا این مشکل به زودی حل شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،حمید رضا گرشاسبی درباره جلسه امروز هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:در نشست امروز درباره بدهی های گذشته که هر چند وقت یک بار گریبان باشگاه را می گیرد صحبت کردیم. اعضای هیئت مدیره تلاش خود را به کار می گیرند تا این باشگاه پرطرفدار به موفقیت های لازم برسد.

وی در ادامه افزود: بیشتر درباره بدهی هایی قبلی مالیاتی که اضطراری بود صحبت کردیم و از طرفی هم سازمان امور مالیاتی پیگیر مطالباتش است و در این راستا باید بازنگری مجدد انجام شود.همچنین مسدود شدن حساب باشگاه روند کاری را کند می کند. 

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره ماجرای مانوئل ژوزه و شکایت وی از پرسپولیس به فیفا گفت: مسئولان حقوقی باشگاه پیگیر هستند تا این مشکل را حل کنند. امیدوارم این اتفاق رخ خواهد داد. 

وی درباره مصاحبه روز گذشته کارلوس کی روش علیه برانکو بیان داشت: انتظار ما این است تا  کی روش حرفه ای تر رفتار کند.به برانکو گفتیم دیگر در این قضیه ورود نکند از فدراسیون هم خواستیم تا با کی روش صحبت کنند تا به مسایلی غیر از تیم ملی نپردازند و ورود نکنند. با حضور سروش رفیعی 8 بازیکن در تیم ملی داریم و باید تعامل به وجود بیاید. اولویت تیم ملی است و من هم به بازیکنان گفتم با قدرت به کارشان ادامه دهند و به نوعی آنها باید جایگاه خود را بشناسند.به نظر من هر 11 بازیکن پرسپولیس لیاقت حضور در تیم ملی را دارند.

گرشاسبی درباره بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل سایپا گفت:ما به عنوان هیئت مدیره ابتدا بازی خوب و فنی را می پسندیم و سپس انتظار برد داریم. وقتی در بازی برابر یک تیم ته جدولی این همه هوادار به ورزشگاه می آید یعنی کار پرسپولیس درست است.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره پول هنگفتی که به بازیکنان اوکراینی داده شده اما از آنها استفاده نمی شود گفت: پول باشگاه پرسپولیس دولتی نیست و از حامی مالی تامین می شود. مطمئن باشید چیزی حرام نمی شود. به  جرات می گویم هزینه ما از خیلی از باشگاه ها کمتر است و ما در جلسه های هیئت مدیره "مو را از ماست" بیرون می کشیم.

گرشاسبی درباره انتقاد پرسپولیسی ها به داوری در بازی روز گذشته با سایپا اظهار داشت:اصلا نگران مسایل داوری نیستیم با کادر فنی و مدیریت باشگاه هیچ نگرانی در این بابت وجود ندارد. انتظار داریم بچه ها در زمین کار را تمام کنند. باشگاه بزرگ باید عظمتش را در درون زمین نشان دهند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار